Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Sitter her med murringer i ryggen som holder meg våken. Hatt noen kynnere som har vært ganske kraftige, men de har ikke vært regelmessige. Tidligere i dag gikk slimproppen (eller hvertfall det jeg tror) som var blodblandet/mulig det var tegningsblødning, men hva er egentlig forskjellen? I tillegg er jeg kvalm/uggen. Er 6 uker til termin så er jo tidlig å gå i fødsel
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Murringer i ryggen! Slik begynte det ihvertfall med meg.. Men jeg hadde ikke kynnere, så jeg vet ikke hvordan de er Hvis det tar seg opp og er regelmessig, så får du jo følge med Kynnere skal vel gi seg hvis du beveger deg? Lykke til
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Høres ut som modningsrier. Jeg hadde det sånn noen dager før det startet rolig men raskt:) Men det var litt tidlig da..Kanskje lurt å stikke oppom fødeavdelingen til sjekk i morgen hvis det ikke gir seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå