Gå til innhold

Dere som har badekar.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hender det at du og mannen tar et bad sammen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjorde det på 90-tallet, da vi var tenåringer!

Skrevet

Har bodd i hus med badekar i 7 år nå, til og med et ekstra stort badekar, og jeg har aldri badet i det. Ikke alene og ihvertfall ikke sammen med mannen...

Men det hender vi dusjer sammen da ;)

Skrevet

Han er så feit at det er ikke plass til meg også i badekaret. Kanskje om vi hadde hatt basseng, men det har vi ikke.

Skrevet

Ja, men det er lenge siden sist. Badekaret vårt er egentlig for lite for to voksne mennesker.

Skrevet

Nei, han vil(av en eller annen grunn) ikke. Vil ikke at vi skal dusje sammen heller....

Skrevet

ja, i huset vi solgte for ett år siden hadde vi badekar, og vi bada vell sammen 1 gang i uka minst. :) veldig koselig. Da var det ingen forstyrrelser fra tv data og mobil og vi kunne sitte i badekarret og snakke og hygge oss sammen. :) vi er 30 og 31 forresten og har 3 barn...om det har noe å si :P

i det nye huset vårt har vi bare en piiiiitteliten dusj, så nå er det lite hygge gitt.... men når vi endelig får pussa opp badet blir det badekar igjen. :)

Skrevet

Når vi var litt yngre ja, nå blir det bare trangt..

Skrevet

Nope, badekaret er det bare minstejenta som bruker, de andre to dusjer bare. Det hender jeg og mannen dusjer sammen da :)

Skrevet

Vi har prøvd det en gang, men fant fort ut at det var for lite og ubehagelig til begge to. Men vi har badet sammen med mini på 3 år da:-) Det synes han er stas:-)

Skrevet

22:55.

DET vil ikke min mann heller.... Greit nok å ikke bade sammen, men kos å dusje sammen innimellom,da... Men neida..

Skrevet

Joda, men ikke så veldig ofte, det blir på en måte ikke helt optimalt, da han vil ha kaldt vann og jeg vil ha brennhett ;) Vi har stort badekar, med plass til to-tre. Bader ofte sammen med poden på 3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...