Gå til innhold

Brukt kjole, pris??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Driver og skal legge ut brudekjolen min for salg, men er så usikker på hvilken pris jeg skal skrive... Jeg kjøpte den ny for 7999,- og den er selvsagt bare brukt en gang;p Ferdig renset, og ingen skader. Hvor mye er det vanlig å kunne forlange?

Normalt når jeg selger brukte ting tenker jeg automatisk halv pris eller billigere, alt ettersom varens tilstand, men synes liksom at halv pris for en så dyr kjole, som bare er brukt en gang er litt lite, men jeg vet ikke...

 

Noen her inne som er i tankene om å kjøpe brukt kjole og kan si noe om hvor mye de er villige til å gi? Har jo ikke lyst å "gi den bort", men heller ikke skrive så høy pris at ingen gidder å svare på annonsen en gang...

 

Takk for innspill=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min kostet 14 000 ny, og den ligger nå ute for 4000... Den er også brukt en gang og renset. Det er maaaange kjoler til salgs på finn, så de er vanskelig å få solgt. Jeg har bare fått en mail, og aldri noe mer:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, er det så vanskelig å få solgt dem altså? Det var jo voldsomt... Føler liksom at alt under 4000,- blir jo bare å gi den bort nesten... Jojo, får tenke litt på det:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...