Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Disse rare strekkodefirkantene som man kan finne rundtom- blande annet på bussen- kan ta bilde av de og "oppdage" ting? Hva heter det? Hvilken app trenger jeg? (Og hva er det egentlig?) Har iPhone.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Du trenger en barcode app. Barcode scanner eller noe lignende.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Såvidt jeg har forstått inneholder de info om nettside. Ahh.. hva het de igjen? Google.................ja! http://www.klikk.no/teknologi/nyemedier/article694396.ece
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Takk for svar og link. Begge to. Ikke lett å Google noe når man ikke vet hva det er, eller hva det heter. Kommer ikke langt med " rare strekkodefirkanter".. Uten om DiB da
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 Hehe! Jeg googlet bare "nye strekkoder", og vips! 22.31
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #6 Skrevet 15. oktober 2011 Hehe... Brilliant. Det enkle er ofte det beste, tydelig vis. Jeg drev å søkte etter " Finn symboler koder app" og denslags. Typisk meg å tenke for vanskelig og dust. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå