Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Leste i en annen tråd her at man ikke får dekket trekking av visdomstenner noe sted, hva om man må trekke de og ikke har råd til det? Hvis sosialen kun dekker ordinære tannlegetimer. Jeg har ingen sykdommer i tannkjøttet bortsett fra snart kronisk tannkjøttbetennelse som følge av visdomstennene...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Da må man bruke sparepenger eller selge verdier. Hvis en ikke har noe som helst dekker sosialen det.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Kan hende det er nye regler nå, men jeg fikk dekket deler av beløpet når jeg måtte operere ut/trekke mine visdomstenner. Fikk også dekket deler av beløpet til en biteskinne jeg måtte ha. Mener dette var i perioden 2004-2006. På sidene til min tannklinikk står det litt om tannbehandling og trygd. http://www.apollonia.no/default.asp?menu=59
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Dette er uhyre flaut, men jeg har ikke sparepenger, og det jeg har hatt av verdier til slags alt, men det er fordi jeg trenger ny vaskemaskin da den gamle røyk. Jeg er arbeidsledig, har OS og har to barn. MEN: det er IKKE synd på meg. jeg hadde vikariat frem til juli/aug, men det gikk ut (to års vikariat). Nå er jeg på jobbsøk hver dag og skal gå kurser via nav pga manglende utdannelse.. Men kan altså sosialen dekke dette? Jeg har gått over 6 mnd med stadig tilbakevennende betennelser. Nå er det så ille at jeg kjenner det begynner å gå på psyken å ha konstante smerter og følelsen av å være bedøvet i halve kjevepartiet. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå