Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Her er det bare jeg og hunden som er oppe. Mannen er borte og unga sover. Det er faktisk ryddig. Ingen leker, masse tente lys. Tv på og straks god kveld norge. En hjørnesofa med 9 puter i 3 ulike lilla nyanser og to pledd som er brettet og ligger i hver sin ende. De brune tre persiennen er nede. På stuebordet, spisestuebordet og sjenken er det like lilla duker med tente te lys. Det er faktisk riktig så lunt, koselig og faktisk ryddig og rent her i dag ;-) Hvordan ser det ut i stuene rundt i kveld?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 den ser helt jævlig ut... men jeg har akkurat vasket hvertfall!! lekekassa står på halv tolv, alle ledninger ligger i sofaen og teppene henger ute... men om 30 min kan jeg ta en oppdatering Da er det mykje lys og mykje varme
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Passe rotete i kveld. Lillegutt har nettopp lagt seg etter 5 timers våkentid. Lekene ligger strødd rundt på golvet. Stuebordet står inntil det ene hjørnet i U-sofaen og har en lysestake helt inn mot sofaen. Lillegutt grafser på alt:P Vinduskarmene er tomme naturlig nok.. Har ikke orket å tenne lys så stua er flombelyst av spotter i kveld. Storebror ligger halvveis i den grå sofaen med pcen sin og googler etter softgun. Har det litt på halvåtte i kveld, men orker ikke styre noe særlig. I morgen kommer mannen hjem fra jobb i utlandet og da har jeg fått det på stell!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg ryddet mens mannen fulgte ungene i seng så det er ryddig her også. Lekene er ryddet bort, restene etter ungenes lørdagsgodt er ryddet bort og det meste står på plassene sine. Akkurat nå sitter jeg i den ene sofaen med pc'en, mannen sitter i en lenestol og ser på et intervju med Ingvar Ambjørnsen på tv og på bordet står to glass cola og en skål med peanøtter.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #6 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg har det slik hver kveld, for jeg rydder litt hver dag. Mannen sover, ungen sover. Ryddig. Alle lekene og bøkene er på sine faste plasser. Masse tente lys, og inni peisen, så får peislys, uten varmen. Tvn på og data. På spisebordet er det en hvit fin duk, et fat med rosa kubbelys, en skål med frukt og en rosa vase med blomster i. Sofabordet har og en hvit duk og rosa kubbelys.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #7 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg også rydder hver kveld, dessuten har vi ikke leker i stua pga hunden som egentlig er en valp ;-) Vi har derimot en lekestue som ikke ser ut, der er det togbane, bilbane, hjemmelagde hopp til biler osv... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå