Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Kynnere med stikkinger nedover i lårene, med spesielt tak i lysken. Rier, modningsrier eller bare vamlige kynnere? Er i uke 39+3
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Er ikke så lett å s. Da jeg hadde rier strålte de nedover i lårene. Kommer de regelmessige da? Og hvor lenge varer de? Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg hadde kalt det modning. Ikke modningsrier.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Takk for svar er ikke veldig regelmesdige, men tar seg opp når jeg reiser meg opp, går og står. Jeg lever i håpet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå