Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 for meg er utroskap utilgivelig, uansett hva!Er han utro har han ingen respekt for meg, på hue og rævva ut;) hva er utilgivelig for dere?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 utroskap, alvorlige løgner om penger.( hvor penger blir brukt, eventuelt tatt opp lån uten at jeg vet noe)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Vold, utroskap, og å være slem mot/drite i barna våre.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Det meste er tilgivelig - for uten tilgivelse, råtner sjela. Jeg hadde likevel kasta gubben ut - men tilgitt han etterhvert. Det eneste jeg aldri hadde tilgitt var om noen skadet datteren min, med vilje. Jeg tenker da på overgrep. Jeg har tilgitt voldtektsmannen min, selv om det ødela meg i ti år.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #6 Skrevet 15. oktober 2011 Utroskap og løgner. Eller at man ikke er snill med barn og dyr.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #7 Skrevet 15. oktober 2011 Vold er utilgivelig, likeså overgrep. Utroskap kan diskuteres (når det er sagt har jeg aldri vært utro selv, men kan se for meg situasjoner der jeg ville tilgitt gubben)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #8 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg vil si at det ikke er nødvendig å tlgi, men at man likevel kan gå videre... Hilsen hun med "utilgivelig" tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå