tigergutt<3 Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Hun har hatt mange partnere opp gjennom årene, men nå funnet en hun vil slå seg til ro med. De har også begynt med å prøve å få barn, noe som de ønser veldig sterkt begge to sier de. De har slitt litt og hun har nå gått gjennom 3-4 pergo kurer uten hell:( Det som frustrerer meg litt er at jeg har vært gjennom alt dette selv og skulle beggynne med hormon sprøyter for prøverør da jeg plutselig var gravid etter 4 års prøving. Men min venninne er ikke interessert i å endre livsstil noe særlig, de fester og drikker gjerne fredag og lørdag hver helg. Jeg har prøvd å ymte frempå at kanskje hun burde roe inntaket av alkohol og røyk litt hvis hun virkelig skal ha mest mulig nytte av pergoen.........
ano`num *17.03.10* Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Har du sagt til henne at alkohol (og usunn livsstil) hemmer muligheten for å bli gravid? Det står jo egentlig skrevet ganske stort/med klare ord i alle artikler ifh det å bli gravid. Av samme grunn er jeg rimelig sikker på at virkningen av pergo reduserer vesentlig av samme grunn.
tigergutt<3 Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2011 Ja jeg har sagt i fra flere ganger, også at hun bør prøve å kutt ut litt på røyken. Hennes samboer røyker helst bare til fest, men det er jo bare 6 dager mellom hver fest. Leste her en plass at det tar 74 dager å produsere nye sædceller...... så kanskje ikke så rart de svømmer litt dårlig...... Begynner å lure på om hun egentlig er så lysten som hun sier.......
It's all about me Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Høres ikke spesielt modne ut. Kanskje like greit det ikke klaffer for dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå