Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 testa ikke etter el denne mnd, siden jeg pleier å ha den til samme dag hver gang, mensen kan jeg stille etter klokka også, men har kun negative tester....skal jeg bare ergne med at syklusen plutselig bare er på villspor?? ( vil bare høre hva dere tror, vet jo at dere ikke kan komme med fasit svar)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Hei! Hvis testene er negativ så lenge etter forventet menst ville jeg antatt at det var syklusen som tullet. Men du får nå bare fortsette å vente, ikke så mye annet å gjøre. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Skal ikke jeg gi deg falskt håp her.. Men mine tester viste ikke gravid frem til jeg tok blodprøve og viste seg at jeg var 13uker på vei..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 ja, har tengt litt med det med blodprøve. har den ikke kommet til onsdag, skal jeg ringe til st.olavs å spørre om jeg kan få sjekka, sa de noe om hvorfor du ikke fikk positv test ?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #6 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg testet ikke positivt før en uke etter forventet mens jeg heller, men var i aller høyeste grad gravid. Trodde jeg hadde hatt en sen eggeløsning (det kan jo skje selv om man vanligvis er regelmessig som en klokke). Men jeg fødte 17 dager før terminen som ble satt etter siste mens, og ungen var 4,8 kilo og uten tvil fullgått så jeg tviler litt på den teorien med sen eggeløsning også. Ikke vet jeg, men mye rart kan skje, og rarere ting enn at du tester negativt har skjedd før Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #7 Skrevet 15. oktober 2011 aha...:-) får krysse litt fingre å tær å håpe på et mirakel hehe.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #8 Skrevet 17. oktober 2011 ringte st.olavs anngående blodprøve,men sa bare at d vil slå ut på en graviditest test. er ikke mensen kommet til fredag, ringer jeg legen, da er jeg 13 dager over....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå