Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Tror ikke jeg har drukket siden jeg var i begynnelsen av 20-årene, og har egentlig heller ikke noe behov for det (er i midten av 30-årene nå). Må også innrømme at jeg faktisk ikke liker smaken av alkohol lengre. Min mann er veldig glad i både øl og vin, og det er mange som sier at jeg er sær som ikke kan dele en flaske vin med han. Men jeg hadde ikke klart å fått ned et glass. Er jeg den eneste som ikke liker alkohol? Ingen andre jeg kjenner er totalt avholds...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 jeg drikker ikke. liker ikke smaken av alkohol. jeg er bare 22 år. men har ingen behov for og drikke. mannen min tar seg gjerne noe og drikke men ikke jeg.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Selvfølgelig er det flere enn deg som ikke drikker alkohol. Jeg er 37 år og det er sikkert 10 år siden jeg sist drakk, har ingen behov for det, liker ikke smaken spesielt godt og lar ganske enkelt være. Sikkert mange som synes jeg er rar også, men jeg kan ikke si jeg bryr meg så mye om det gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå