Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 http://www.dagbladet.no/2011/10/14/magasinet/jesper_juul/relasjoner/18600118/ Er dette deg kanskje?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Nei, for min svigermor hadde ikke ment at vi hadde stengt henne ut, hun hadde sagt at hun ikke ville snakke med oss! Forøvrig tenker jeg at denne farmoren mangler litt selvinnsikt. NOE galt må hun ha sagt eller gjort. Ett eller annet.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Leste den aryikkelen før i dag og tenkte også umiddelbart at farmoren kanskje mangler litt selvinnsikt for dette kan da ikke ha kommet helt ut av det blå. Måten hun ordlegger seg på som et snilt lite uskyldig lam gir meg følelsen av at hun.... tja, juger litt....
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Det er ikke meg, men jeg har ikke noe godt forhold til svigermor lengre. For hun har vært og slengt stygt om meg, og det liker jeg ikke. Jeg sa fra men hun har selvsagt ikke sagt nooooe galt meg, så der står vi. Hun innrømmer at hun er glemsk og den jeg har fått høre dette fra har ingen grunn eller ønske om å snakke stygt om moren sin...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 ikke meg,. men jeg og svigermor liker hverandre.. vet ikke hvorfor det er slik, men mye hakking fra svigermor har gjort at jeg ikke liker dama noe. får hun det ikke osm hun vil, så er det sladring utover bygda etterpå. slitsomt.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #6 Skrevet 15. oktober 2011 Greit at dama i artikkelen kanskje ikke et et lam, men så lenge det ikke har skjedd noe kriminelt/dramatisk/sinnsykt synes jeg synes at folk som kutter sin svigermor ut av livet sitt er firkantete og dumme. På lang sikt blir det bare krøll, inkludert mellom mann og kone hvis han ikke får treffe sin mor på normalt vis. Å nekte henne å se sine barnebarn er direkte ondskapsfullt.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #7 Skrevet 15. oktober 2011 Enig med 20:13 Er selv i en situasjon hvor familien er veldig splittet over en bagatell, og jeg syns utrolig synd på barna i familien. Bør være litt høyere terskel for hva man tilgir i en familie syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå