Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg er førskolelærer på en storbarnsavdeling. Synes i bunn og grunn vi gjør mye bra i barnehagen vår, men jeg trenger ny litt inspirasjon! Jeg lurer på hva dere holder på med for tiden. Hva lager dere? vi er ikke de beste på forming, så her er jeg veldig glad for tips! Gjør dere noen kule ting som andre kan lære av? Kom med det, alt mulig supertakknemlig for svar!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Er ikke barnehageansatt, men har hatt barn i barnehage. Der hadde de tema som varte 1-2 mnd av gangen. f.eks hus: tegne hus, lage hus av leire, lage plakat formet som hus hvor barna putter inn bilder av seg selv og familien som de pynter Steiner: Lage troll, spill, male ting på større steiner. Stoffer: lage kostymer dere kan bruker i barnehagen; t-skjorter som blir malt på og sydd/limt på lapper osv, lage poser som pyntes av barna. Lage dukkehus: Pappeske/noe annet, lage figurer som skal bo der, møbler, gardiner osv Dukketeater: Eske, figurer av sokker osv, sceneteppe Akvarium: Pappeske, tegner+klippe ut fisker som henges i en tråd, lage ting som ellers hører til i et akvarie. Lære om de mest kjente fiskene vi har. Bare noen eksempler, hjernen min flommer over akkurat nå hehe
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Å, så flinke de er til å lage ting! Takk for mange tips HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå