Gå til innhold

noen her som skal ha teutonia spirit s3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal hente min veldig snart. er en 09 modell. virker veldig grei:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Jeg hadde 06 modellen til min første, og var ganske fornøyd med den. Eneste minuset var at den hadde softbag og at det var få "hakk" man kunne bruke på ryggen etter at baggen var tatt bort.

En venninne hadde 09 modellen, og det virket som om de hadde forbedret den litt. Så vurderer faktisk vognen igjen, fordi det var en veldig lett og fin vogn.

Skrevet

Vi kjøpte den i 08 til lillebror og solgte den etter ett år uten å ha brukt den så mye... Den var for kort i ryggen (lillebror er ikke unormalt lang i ryggen) men som ett åring satt han med hodet helt oppi kalesjen. Det var få rygg stillinger på den, den var veldig smal (han ønsket heller å sitte i trilla enn den vogna hvis han fikk velge) Og den var vinglete å trille opp og ned fra dumper, fortauskanter, snø og slafs.....

Jeg ble aldri fornøyd med den, men kan jo hende dere blir det =)

Lykke til =) =)

Skrevet

Vi har -06 modellen fra sist. Kommer til å ha den nå også, men skal ha ei mindre vogn i tillegg, ei som tar lite plass i bil og kan brukes med bilstolen. Jeg hadde problemer med å få spiriten inn og ut av bil sist siden jeg sleit med bekkenet og vogna blir stor sammenlagt pga det tredje hjulet.

Den fungerte helt fint til trilleturer, og guttungen brukte den til sovevogn i barnehagen. Brukte vogna til han var ca 2 1/2 og den ble ikke for lita.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...