Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Har dere den hjemme med sammen med barn i fra bhg?? Har dere den på lekeland sammen med bhg ?? Eller bare familie og venner ??
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Her feirer vi sammen med familien og venner. Også feirer h*n sammen med bhg.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 En familiebursdag, og en barnebursdag. Før har vi feiret sammen med venner og deres barn, fritidsvennene. I år blir det hele året i barnehagen, pluss fritidsvennene i barnebursdagen. Såda kommer det 17 barn hjem til oss! Håper noen av dem har foreldrene med seg. Vel jeg vet at noen har foreldrene med seg. Vi har god plass, så det går greit tror jeg. Når det er eldstes bursdag så skal vi på lekeland. For det har de andre i barnehagen begynt med så da blir det tilsvarende eller mer med barn på lekeland, så antar det blir vanvittig dyrt, men det får nå gå.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Vi hadde en som nettopp ble 5år. Feiret her hjemme med hele avdelingen. Gikk flott det.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 Synes de er for unge til lekeland o.l. jeg, greit at de ihvertfall har begynt på skolen før jeg skal ha ansvaret for en skokk unger som løper fritt i et stort lekeland Vi har med kake i barnehagen så de feirer litt i forbindelse med lunsjen der, så har vi familieselskap og barneselskap. I barneselskapet ber vi enten alle av samme kjønn på avdelingen eller alle barna som er født samme året (da tar vi både gutter og jenter), er litt forskjellig tradisjoner på dette fra år til år og avdeling til avdeling). Har barneselskap hjemme, ungene er storførnøyd med litt mat, kaker, godteposer og frilek.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #6 Skrevet 15. oktober 2011 Vi har hatt barneselskap for 4 åringen vår i dag faktisk. Vanlig pølse-kake-hale på grisen og fiske godtepose bursdag. 8 nydelige små gjester, masse leker overalt og veldig koselig! På selve dagen hennes pleier vi å ha besteforeldre og tante&onkel, så tar vi barneselskap noen dager senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå