Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 I familien min er det et søskenpar, to gutter på 3 og 4,5 år, som skal ha julegaver av meg. Hva gir man til gutter i den alderen? Bør ikke være for dyrt (ca. 100kr per barn). Har ikke så mye kontakt med de, så aner ikke hva de leker med, hva de har fra før osv. Noen som har noen gode gaveforslag, som er "safe"?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Lego, duplo, Kaptein Sabeltanngreier, moon sand, småbiler osv osv.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Så kaptein sabeltann er fortsatt "kult"? He he, har ikke fulgt med på leketrenden på noen år, så henger ikke helt med..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Min 4-åring liker Kaptein Sabeltann, men er mer Star Wars for tiden, noe jeg egentlig syns er litt tidlig. Men han elsker å bygge lego, det er alltid safe:-)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg ga de hver sin bøtte med lego til jul i fjor, så føler jeg må finne på noe annet i år Men da vet jeg at kaptein sabeltann er et alternativ, ihvertfall! HI
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #7 Skrevet 15. oktober 2011 Har selv en gutt på 3,5 år og her er det ihvertfall populært med kaptein sabeltann, duplo/lego, biler, båter, puslespill, tegnesaker, bøker osv:)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #8 Skrevet 15. oktober 2011 Ville kjøpt en bossbil eller noe sånt til 3 åring og noe enkel lego (gjerne Biler 2-lego) til han på 4,5 år.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #9 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg hadde gitt lego. Det slår aldri feil hos min 5 åring. Fått masse lego til jul og bursdager de siste årene. Og det er nok de som har gitt det flere år på rappen. Gjør ikke noe det, han blir jo super fornøyd. Har store kasser med lego på rommet og kan sitte der i timesvis.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #10 Skrevet 15. oktober 2011 Tusen takk for alle forslag, nå har jeg litt å gå etter HI
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #11 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg hadde gitt lego. Det slår aldri feil hos min 5 åring. Fått masse lego til jul og bursdager de siste årene. Og det er nok de som har gitt det flere år på rappen. Gjør ikke noe det, han blir jo super fornøyd. Har store kasser med lego på rommet og kan sitte der i timesvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå