Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Ap-ordføreren i Vågå som angivelig skal ha hatt et seksuelt forhold med en 15-åring? Leste i VG i dag at Ap-ordføreren vil være tilbake i jobb om 1 uke og ønskes også tilbake av lokalsamfunnet, noe jeg personlig synes er kvalmende. Stakkars 15-åringen som anmeldte ham, hun må virkelig føle seg alene i lokalsamfunnet ettersom de aller fleste tydelig støtter den mistenkte i denne saken. Synes selv at ordføreren ikke burde få lov til å gå tilbake i jobb før saken har vært oppe i retten. Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg syns ikke han burde få gå tilbake en slik jobb nei.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 15.42 her. Forresten viser dette hvor lett det er for maktpersoner å gjøre dumme ting. De kommer inn i varmen igjen uansett og slipper virkelig unna med MYE mer enn hvermannsen ville gjort.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Der ser dokke kva makt har å si. Tenk om vi hadde gjort det hadde ikkje komt i arbeid vi nei.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 Synes faktisk ikke man skal dømme han før han blir dømt i domstolen, men er enig i at han kanskje ikke burde jobbe før saken er avgjort
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #6 Skrevet 15. oktober 2011 17:06 - det er mye som tyder på at han har bedrevet seksuell omgang med en mindreårig, så derfor synes jeg ikke at det er noe galt i dømme i denne saken. Uansett om det var frivillig fra jentas side eller ikke så har han gjort noe kriminelt og han burde vært nødt til å gå på dagen når det kommer til jobben som ordfører.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #7 Skrevet 15. oktober 2011 Han hadde nok ikke fått lov til å komme tilbake om han tilhørte et annet parti. AP har liksom lov til alt de. Syns utrolig synd på jenta, de som støtter han offentlig bør SKAMME seg.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #8 Skrevet 15. oktober 2011 21:05; Akkurat den samme tanken har jeg også, hadde det vært en Frp-politiker f.eks hadde han vært nødt til å gå på dagen, men Ap-politikerne de får lov til alt og får kun et dask på lanken og et "fy deg" som straff. Mener også at de som støtter denne mannen burde skamme seg, å støtte pedofili på den måten!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #9 Skrevet 15. oktober 2011 å støtte pedofilie på den måten er kvalmende* skulle det stå .. 21:38
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #10 Skrevet 15. oktober 2011 Etter det jeg har lest er det ord mot ord i denne saken. Jenta sier de har hatt samleie mange ganger over en lang periode, ordføreren nekter for at det har hendt. Hvordan skal hun kunne bevise det selv om det skulle være sant? Er stygt redd for at det er altfor vanskelig å bevise.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #11 Skrevet 15. oktober 2011 Det er alltid vanskelig å bevise at påstandene er sanne i slike saker, men det utrolig mange som har latt seg avhøre så regner med det kommer frem et eller annet i løpet av saken. Jeg har vanskelig for å tro at dette er noe 15-åringen har diktet opp for "morro" skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå