Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 noen som vet om innholdet er for grovt? jentene blir 11 og 13 over nyttår..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Det jo for 12 år og oppover? Jeg syns ikke det er spesielt grovt iallefall.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 De har sex, men det er under dyna Også lager de hunde og kattelyder...Mer latterligt enn grovt...Så slapp av, dete r masse sensur. Vist ikke barna finner ut hvrdan de kan fjerne sladden...Å det finnes det mange koder av på nettet... Juksekoder
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Å herregud, nei, det er ikke for grovt. Hilsen en som har spilt sims i mange år.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 Datteren min er ti år, og begynte å spille Sims 3 i sommer(mine spill på pc). Nå gleder vi oss begge to til Sims 3 Pets kommer i neste uke! Jeg vurderer å kjøpe det til Wii'en hennes, så jeg får ha det i fred på pcen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå