Tuttalutta Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Får baby i desember - bruker man da ullundertøy?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Det kan du fint viss du vil:) Det hadde i allefall jeg gjort om jeg hadde fått baby på den tiden av året. Finnes jo mye fin og deilig ull der ute:) Ull er Gull! Nå har vi selv funnet frem ullen til sønnen vår og fremover kommer han kun til å gå i ull:) Han er 1 år:)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg fikk augustbaby i fjor og brukte ull fra dag 1. Nyfødte kan ikke regulere kroppsvarmen sin og ull er gull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå