Gå til innhold

50 års dag... hvilke unnskyldninger kan jeg bruke??


***Curious***

Anbefalte innlegg

Alle i min nærmeste familie vet at vi har prøvd å bli gravide, og nå har vi jo lykkes. Jeg vil gjerne fortelle det til mor, far og søsken i mammas 50års dag, men min samboer vil vi skal vente i 1 mnd. Han har en god grunn til å ikke fortelle det til foreldrene sine før da, og synes det er litt urettferdig om min familie skal få vite det så mye før.

 

MEN for min del blir dette litt av et problem: Jeg er egentlig ikke av typen som takker nei til et glass vin til maten, og i et ganske lite bursdagsselskap blir det ganske tydelig om jeg ikke drikker...

 

Hva hadde dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte unnskyldningen at jeg gikk på sterke smertestillende pga ørebetennelse, selv om det sto jeg kunne drikke, eller skyld på penselin kur eller noe? Det funker alltid eller så kan jo du kjøre (om du har lappen og sånne ting selvfølgelig) mange gode unnskyldninger du kan bruke som alle vet at stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode forslag, men jeg må nok takke nei til drikke... det er pappa som serverer og står for maten, så det hadde vært så myyyyye lettere å skjule set for resten i selskapet om mamma og pappa fikk vite det. Da kunne jo jeg bare få et glass med alkoholfritt uten at noen merket det!

 

Men jeg har vært forkjøla en god stund nå, så penicillinkur er sikkert ikke så dum unnskyldning nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, har samme problem... Skal avsted en hel helg, og det pleier å være litt fyllekalas. Ja ja, skal nok finne på noe. Gleder meg uhorvelig mye til den 12. uke ankommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for å "trosse" mannen min denne gangen. Sa det til søstra mi i går, og hun ble helt i fyr og flamme!! :D Det var UTROLIG gøy :) Jeg kommer nok til å si det til mamma og pappa på bursdagen til mamma... hun fortjener å få vite det når hun har 50 års dag :) Også gjør det tingene så mye enklere når vi kan ordne med alkoholfri vin til meg uten at de andre vet om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen min (for kalaset som ryker pga ekstrem kvalme) var å bytte etikett på øl og munkholmflasker. Har hørt det har fungert for andre. Eventuelt, om man har med kjæreste, er det bare å bytte glass med han i blant. Men det kan jo bli litt mye for han da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...