Gå til innhold

Hvor mange dager igjen/ overtid idag da 15.10.2011


2 Mini oss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på dere! Jeg har 3d ul termin idag, mens den ordinære ul termin er 20 okt. Forholder meg litt til begge;) Uansett er jeg såååå lei.. Det har blitt merkbart mye tyngre å drasse på denne magen siste uka + at bekkenet er begynnt å gi meg begrensninger!

Vi er så spennte hele tiden og jeg gleder meg sånn til å få lillejenta vår ut i verden <3

Kjenner dere noe? Jeg er førstegangsgravid så har ingen erfaring, men jeg har fått mye nedpress de siste dagene og må tisse hele tiden. Desuten har jeg mye mensmurringer og tidvise tak i magen og ryggen..men det stopper alltid opp etter 3-4 tak..

Lykke til jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7dager siden termin i dag.. Skal tilbake på kontroll på mandag om ingenting har skjedd. Vil gjerne møte babyen min snart! :) Prøver å nyte de late dagene.. men det er ikke så lett når man er utolmodig!! hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 dager til termin, og jammen gjekk vatnet i dag tidlig =) Litt sjokkert, då eg alltid har gått øve tida. No venter og venter eg, og håper at kroppen sjølv skal setja i gang med rier. Lite lyst bli satt i gang, men det blir eg i morgon tidlig dersom ikkje ting skjer før.

Lukka til deko andre. De på overtid; føler med deko!! Håper det snart skjer noko hjå deko og :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende! :) Å masse lykke til!

Ja, er noe drit å gå her på overtid, så må si jeg virkelig misunner deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan eg godt forstå!! Har gått 5 og 9 dager over før, så er litt satt ut! Mange som lenge har prøvd å overbevise meg om at tredjemann er ein luring, men eg har ikkje turt å tru på det! Sender litt av det berømmelige fødestøvet til deko =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager over (1 dag over mens termin). Klarer liksom ikke tro på at det skal starte av seg selv. Men samme trodde jeg jo med førstemann og han kom 8 dager over. Vente vente... Tid for overtidskontroll mandags morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...