Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Det har seg slik at jeg nærmest ble voldtatt av mitt eget søskenbarn. Han er litt over 20 år eldre enn meg..(jeg er på begynnelsen av 20 årene) vi begge hadde drukket den kvelden og det endte med at jeg var så full,at jeg la meg til å sove i sengen hans(ingen planer om sex i det hele tatt) .. Jeg ser ikke på søskenbarn som noen man skal ha sex med(!!) jeg er i et forhold med en mann som også er far til mine barn. Så med andre ord,0 intensjoner med å ha sex med andre enn han(aldri kunnet tenke meg å vært utro heller). Men over til handlingen..Han spurte om jeg ville suge han,jeg sa nei,deretter spurte han om jeg ville bli sleika,jeg sa nei. SÅ legger jeg meg til å sove.. Når jeg skal sove kommer jeg inn i en slik fase der jeg er "lammet" i kroppen,kan høre meg selv snorke osv,jeg er halvveis våken i hode,men lammet.. På en måte.. Under denne fasen fant mitt fulle søskenbarn ut at han ville ha sex med meg. Han åpnet beltet mitt,og tok av meg bukse og truse samtidig,og begynte å føle seg fri,han begynte å ha sex med meg. Jeg var samtidig så full at det bare svartnet for meg. Jeg kom plutselig til meg selv igjen,og da sto jeg oppreist på alle 4,ble forskrekket og klarte å komme meg ned i fosterstilling. Ble helt slapp i kroppen igjen, men om jeg fikk avslutte? Neida! han var ikke ferdig han.. Han prøvde å DRA meg til han for at jeg liksom(i hans verden) skulle ri han,jeg datt ned. Så når jeg hadde havnet på ryggen tok han beina mine etter anklene og førte de fra hverandre mens han skulle gjøre seg ferdig. Da lå jeg som en potetsekk. -jeg tenkte ikke det var noen big deal å legge seg i samme seng som et søskenbarn. Trodde ikke akkurat jeg kom til å bli misbrukt,pga det:/ trangsynt idiot-det er meg! Så nå holder forholdet vårt på å gå i vasken,fordi jeg ikke er helt klar for å fortelle det til alt av familie og slekt.. (som samboeren min vil) men samtidig føler jeg litt at jeg må si det,for søskenbarnet mitt sa"skal ta ******** (dattera) når hun blir større og" dette bekymrer meg veldig. I tillegg er jeg redd for å si alt dette til familie/slekt i frykt for å ikke bli trodd. Søskenbarnet mitt er jo dobbelt så gammel som meg,og har sikkert erfaring med å lyve:/ jeg er så rådvill som man får det nå.....synspunkt?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Æsj. Altså, din fetter har planer om å voldta din datter når hun blir eldre?? Eller hans egen datter??
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Ikke la deg tie fordi du er redd for ikke å bli trodd, da får jo han viljen sin... Hva så om det meste av familie/slekt mener du lyver, du VET hva som er sant, og da har du sagt det som det er.. Om de ikke ser det med det samme, så vil de med tiden se holdninger ol ved han, som gjør deg troverdig! Ble selv voldtatt av min onkel når jeg var 18 år, tiet om det i to år, før jeg turte å stå frem, alle foruten min mor, far og søster påsto at jeg løy, avviste meg totalt, men 1,5 år etterpå gikk min tante ifra han, hadde sett antydninger ved han, som gjorde at hun trodde meg. Nå er det 6 år siden, og så og si hele slekta (foruten min bestemor, hans mor) har kommet til meg og unskyldt seg.. Det har tatt mange år, men nå er det et faktum, han er utstøtt av slekta..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 For en forferdelig situasjon, men jeg synes ikke samboeren din skal presse deg til å si det til familie og slekt. Jeg synes både samboeren din og du må snakke med søskenbarnet ditt og evt. deretter fortelle det til familien. Du burde kanskje snakke med noen uansett? Det er ikke sikkert det er første gangen han har gjort det? ...og kommet unna med det?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #6 Skrevet 15. oktober 2011 12.47 men tror ikke han vil vise de tegnene som gjør at andre ser at han har et problem. Han er også singel,så ingen som finner det ut på den måten:/ tenker også han vil prøve seg på at jeg var med på det.Synes det er et mysterium hvordan jeg plutselig var på alle 4.Han klarer vel å vri rundt på den biten også. Hi
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #7 Skrevet 15. oktober 2011 Har han noe samvær med dattera si? Ei lita jente bør ikke akkurat ha samvær med noen som planlegger å voldta henne, selv om det ikke er "ennå". Når det gjelder deg selv, tror jeg ikke jeg ville fortalt om en voldtekt på nachspiel av min fetter... det kan bli slik at ryktet ditt blir ødelagt når du sier at dere begge var fulle. Du kan bare si at han trakasserer deg seksuelt. Og hvis denne fetteren er slik en ekstrem drittsekk, tror jeg andre må legge merke til det også.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #8 Skrevet 15. oktober 2011 12.54 uaktuelt å snakke med søskenbarnet mitt. Om han har gjort noe slikt før,vet jeg ikke. Hi
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #9 Skrevet 15. oktober 2011 Altså, dette er jo voldtekt! Og han sier han skal gjøre "det" med sin datter?? (jeg klarer ikke skrive ordet engang. Blir kvalm.) Det er incest. Dette er en politisak, spør du meg!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #10 Skrevet 15. oktober 2011 13.05 han har dattera si annenhver uke,men ikke i helgene. Når det gjelder meg selv,så sier jeg sannheten. Promille eller ikke,han har ikke rett til å gjøre sånn. Hi
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #11 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg føler meg kvalm med tanke på dattera jeg og. Det er veldig vanskelig med tanken på å si dette til folk. Og får samtidig veldig dårlig samvittighet ovenfor dattera hans av å ikke si noe. "lettere sagt enn gjort" x1000 i dette tilfellet.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #12 Skrevet 15. oktober 2011 Du MÅ ihvertfall fortelle barnets mor om "planene" hans slik at hun kan få hindret samvær. Som mor til en 12 åring så hadde jeg hatet deg om dette hadde skjedd henne og jeg fikk vite at du visste om dette men gjorde ingenting for å forhindre det selv eller gitt meg mulighet til å stoppe han. DU er voksen og slet med å kjempe han vekk, bare tenk på hvordan den lille jenta kommer til å streve, kanskje hun ikke klarer det heller! Kjempetrist (og kvalmt) at du havnet i denne situasjonen, men nå må du gjøre alt for å hindre at det skjer med noen andre. Han hører til i fengsel!!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #13 Skrevet 15. oktober 2011 14.07 ja jeg skal fortelle det til mora til barnet,når jeg har psyket meg opp til å fortelle noe i det hele tatt. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå