Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Alltid dårlig råd fordi jeg er syk og alene med barn.Sliten av det..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Huff Kan du søke om noe sosialhjelp? Hvis du blir frisk snart kan du søke jobber.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg går på avklaringspenger.Men det er ikke mye.Trist at barnet må vokse opp sånn.Ikke ha råd til noe omtrent.Ikke ut å spise eller reise på ferier.Litt klage inlegg dette..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 jg synes det er bra at det blir stilt større krav til de som mottar overgangsstønad jeg.... synes ikke det er bra at du er syk osv. men jeg synes ikke det er riktig at aleneforeldre skal få penger til å være hjemmeværende i 3 år, når de som er to bare får 1 år. beklager altså
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 vi er to, men vi har heller ikke råd til å gå ut å spise eller reise på ferier.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #6 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg er helt enig i deg der.Bra det blir stilt litt krav.nye regler fra nyttår og det er bra.De som bruker overgangsstønaden flittigst er nok invandrere.som får nye barn hvert tredje år og kaller seg alene forsørgere ,selv om de ikke er det.Dette vet jeg fordi min mor i jobben sin ofte har oppdaget trygdejuks ,spesielt somaliere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå