Gå til innhold

JEG ER GRAVIIID!! :D:D (og presentasjonstråd for meg som er ny her ;))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan nesten ikke tro det! 3 positive tester på 3 dager, så nå våger jeg meg inn hit :) Har aldri vært gravid før, så dette er utrolig spennede... Greier ikke å tenke på noe annet, og har lyst til å fortelle det til hele verden!

Som en bonus har jeg termin på bursdagen min :) Om dette går bra blir det tidenes bursdagsgave!! <3

Oj, må kanskje presentere meg (uforskammet... er bare sååå gira nå!)

27 år fra Trondheim, vært sammen med min kjære i 8,5 år, droppet pillene i april, men gikk ikke inn for å prøve skikkelig før denne pp.

Hvem er dere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Spennende tider fremover for dere :-)

Greit og har forumet her og rope det ut på hvis man ikke har tenkt å fortelle det til venner og familie helt med en gang.

Jeg er 33 år og venter nr 3 i mai, 5 år siden sist jeg var gravid så begynner å bli en stund siden.

Skrevet

gratulere, gratulere :D :D :D Slutta i april jeg å, og er snart 7 uker på vei med min aller, aller første :) 29 fra Trondheim med termin 5.juni. Glede mæ!!!

Skrevet

Tusen takk :)

Da kainn d vel tænkes at vi møtes på træff her i byn etterhvert da, kjærestenogmæ ? ;)

Skrevet

Jeg er 37 år, fra Trondheim og venter nr 3 (er 6+1 og termin 10. juni 2012). Har to jenter fra før på snart 12 og 9 1/2 :-) Hadde en MA i sommer, men ble raskt gravid på nytt :-)

Skrevet

Wow! Masse trøndere her :) Kanskje ikke så rart... tror trønderne er i en fruktbar fase nå. Har sett mager over ALT det siste året!! ;)

Skrevet

Gratulere så mye :)

Jeg er 30 og venter nummer 3 den 25 juni.

Skrevet

Da har vi termin samme dag da, *snart mamma til 3* :)

Skrevet

Takk, Briskeby :D

Skrevet

Hurra:):) Du rakk ikke komme inn på gullfiskbollen en gang du ;) hehe

Veldig spennende, gratulerer så masse:)

Jeg hører egentlig til på 2.trimester jeg da... Er 16+4 i dag:)

Er 24, fra Buskerud. Samboer og jeg har vært sammen i 4,5år, forlovet i 2,5år:) Har en sønn på 1,5år fra før av:)

Skrevet

gratulerer så utrolig mye :) Første gang er jo ekstra spennende :)

Jeg er 26, venter nr.3 i Mai:) Har en på 4 og en som blir 2 rett etter termin :)

Skrevet

Takk for det :) Hehe, nei jeg gjorde visst ikke det, MammaMø ;) Skal sies at det gikk ikke såååå fort med oss heller da, men jeg har liksom holdt meg litt unna Bim til tider for å glemme hele prøvinga litt :)

Gleder meg til jeg kommer så langt som deg... du begynner vel å få godt synlig mage også du nå?

Skrevet

Takk, Fresh :D:D:D

Skrevet

Gratulerer!

Jeg er fra Oslo, 35 år og venter nr 2 i mai :-)

Skrevet

Gratulere så masse,igjen :)

Jeg er 32 år, blir 33 når den lille blir født.

Dette er mitt tredje barn, mine to andre gutter er 14 og 3 år.

Hvis alt går etter planen blir jeg akkurat ferdig med sykepleierutdanningen når den lille kommer med en margin på to uker vel å merke, så det må jo kalles god timing :)

Dette er vår første pp, så vi er rimelig overasket av at det bare klaffet helt uten videre :)

Vi hadde jo såvidt begynt å diskutere ny baby.

Skrevet

Hei.. gratulerer så mye :) Jeg er 25 år og er fra Rogaland, har vert samboer i 6 år og vi er nå 9+3

Skrevet

25 år, en gutt på 7 jente på 5 og termin 14 juni :)

Skrevet

Hei!

Gratulerer så mye:)

Så du var aktiv i IKM uke 41 tråden.

Jeg fant ut på torsdag at jeg er gravid, og har termin 25. juni jeg også:)

Har to gutter fra før. 5 og 3 år.

Skrevet

Jeg havner her jeg også ***Curious***! Utrolig gøy!

Fått to positive tester, men nesten så jeg må ta en til idag - det føles helt uvirkelig...

Etter kalenderen har jeg termin 27. juni :)

Selv er jeg akkurat blitt 31 år, og venter min aller første. Og det allerede etter bare 1 pp.

Skrevet

Jeg er 28 fra Bergen, og venter nr 2. Er 5+3 i dag, og førstemann er 18 mnd.

Skrevet

Heisann alle sammen!

Idag har æ gått fra Bli gravid forumet og hit.. har hatt 4 positive billigtesta dæm siste dagan, men klarte liksom ikke helt å tru på at det va sant. Så idag ringte æ legen fordi æ vil være sikker, men dem sa bare at det va like sikkert å ta en test fra apoteket. Så æ kjøpte den mest fancy CB-testen æ fant =p Den va positiv så nu kan æ væll si at Æ E GRAVID!! =D

Litt om mæ: Æ har bodd i Trondheim i 6 år og planlegger å bli hær en stund til =) E 26 år og har vært sammen med kjæresten i 10 år i januar. Det hær va vårs 2.pp, men æ kan ikke si at vi har prøvd nå særlig egentlig så æ va ganske overraska over at gikk!

Artig at det e andre på samme alder hær i Trondheim, kanskje vi kan støtte oss til hverandre etterhvert. Æ e nu bekymra for det meste, og får litt noia for at det ska skje når hver gang æ nyser.. haha.. og ja, æ vet at det e jo bare tull ;) Som dåkker sikkert sjønner så e det første gang æ e gravid!

Skrevet

GRATULERE!!!! Kainn vel si æ veit AKKURAT koss du har d ;D Arti me folk fra Trondheim ja... sjer ut som d bli treff når magen har vokse litt ;) Men du "høres" ut som du egentlig kjæm nordfra, GlædeMæMasse? ;)

Skrevet

HØNEPØNA80!!! Gratulerer!!! Så morsomt at du også kom hit!! :):):)

Skrevet

Gratulerer sååå mye :-)

Har selv termin 23. juni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...