Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Synes det ser ut som han er for lang allerede jeg, ikke mange cm igjen over hodet nå, hvis han skal ligge slik at han får strekt ut beina. Eller trenger de ikke ligge slik at de kan ligge helt rett? Han er ganske frosk i beina fortsatt og ligger med de i froskestilling, men sparker jo og retter dem ut.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Han bør nok ha plass til å sparke litt...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 her har vi funnet frem baggvogna mens vi venter på lillebaby, storesøster som ble to for en mnd siden har fortsatt to cm igjen å "vokse" før hun er for lang til baggen på edge'n vår! men jeg ville nok sett det litt ann, det er vel ytterst få som sover med beina helt utstrekkt, men om du skal ha pose i vogna nå når det blir kaldere så må det forstatt gå ann å strekke seg helt ut i den..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Vi har emmaljunga mondial, trodde den skulle være stor og vare lenge jeg...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 Da har du en laaaaang baby.... Det er jo nesten 80 cm lengde inni bagen!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #6 Skrevet 15. oktober 2011 Er den så lang, men når beina er nederst er det ikke mye igjen over synes jeg... babyen er ikke mer enn 65.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #7 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg har samme problem som deg HI (bare jeg har ikke vogge) Jenta er ca 3 måneder, får så vidt plass i bilstolen og vognen begynner og bli trang (jeg fant den største som var i salg her i byen) Tøtta er "bare" 66 cm lang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå