Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Spydige, frekke og "elsker" å angripe hverandre med det samme muligheten byr seg?!!??? Hjelp meg å forstå
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 jeg er ikke det, bare litt ekstra horonell om dagen. Elsker å være gravid!! deilig å si det jeg mener, da jeg til vanlig er konfliktsky. Nå tenker jeg på i det virkelige liv. Lei av å bli pelt på nesa. Men er ikke ufin, jeg har bare fått hørbare meninger!!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Menn bruker fysisk vold, og vi kvinner bruker psykisk vold.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 Fordi vi er det svake kjønn og ikke skjønner vårt eget beste.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #7 Skrevet 15. oktober 2011 Svake og svake kjønn...Alt i Alt så er det vell ingenting som heter det sterkeste og det svakeste....Mennen har bruk for oss kvinnfolk, og det samme har vi også. Vi har på en måte vær vår kjønnsrolle...Å vi er sterke på vårt område
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #8 Skrevet 15. oktober 2011 vi er svake akkurat der mener jeg, SJALUSI og misunelse er tingen.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #9 Skrevet 15. oktober 2011 Menn er late rotehuer, og kvinner blir dermed giftige masekopper. En evig sirkel Men - generelt sett så oppdras jo jenter til å bry seg om utseendet på oss selv og det rundt oss (leke prinsesse, leke med dukker og påkledning, kostymer, frisørhode, sminkehode, spenner og smykker, leke mor/far/barn osv osv). På tv lærer vi at vi lukter vondt og ser stygge ut (bind som fjerner all lukt, deodorant, såper, kremer, mascara som gir oss pene vipper osv osv). Så vi opplæres mer eller mindre til å overfokusere på utseende på oss selv og hjemmet, og føler oss ofte utilstrekkelige med krav om 2-3 barn, jobbe 100 % + holde hus og hjem rent og ryddig, + være sosial og se bra ut. Og når vi føler oss utilstrekkelige, så er det godt å kunne snakke nedsettende om andre for å løfte opp oss selv. Dessverre!!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #11 Skrevet 15. oktober 2011 Fordi vi er dumme som brød. Vi har så jævlig mye å lære av våre medsøstre som lever i land der likestilling ikke er et ord engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå