Gå til innhold

Camilla i ungemødre...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det villapaprikafruen?

Forstår ikke det helt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er vanskelig med å forstå det???? Jeez.

Skrevet

For på ungemødre sier hun at hun er gravid for 3 gang, men villapaprikafruen har 2....

Skrevet

Mulig det er flere som heter Camilla der..

Skrevet

Tror hun har vært gravid tre ganger, men mistet en gang.

Liker camilla utrolig godt jeg :) bare så det er sagt. Hun får unødvendig mye drit her inne.

Ikke at dette her innlegget var negativt altså.

Men mener hun sa på unge mødre da hun var med at de hadde mistet/sa før siste gang hun ble gravid.

Er iallefall Camilla K som er villapaprika bloggeren.:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...