Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Er det villapaprikafruen? Forstår ikke det helt...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Hva er vanskelig med å forstå det???? Jeez.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 For på ungemødre sier hun at hun er gravid for 3 gang, men villapaprikafruen har 2....
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Mulig det er flere som heter Camilla der..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 Tror hun har vært gravid tre ganger, men mistet en gang. Liker camilla utrolig godt jeg bare så det er sagt. Hun får unødvendig mye drit her inne. Ikke at dette her innlegget var negativt altså. Men mener hun sa på unge mødre da hun var med at de hadde mistet/sa før siste gang hun ble gravid. Er iallefall Camilla K som er villapaprika bloggeren.:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå