Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Testet i en god stund nå, kontrollstreken er alltid kjempesterk, og så er det alltid en slags skyggestrek - negativ med andre ord. Hadde el-slim i går og også i dag. Jeg har også EL-smerter. Og i dag er der to sterke streker på EL-testen. Men, kontrollstreken er fortsatt sterkere enn teststreken. Jeg leser at teststreken skal være sterkere enn kontrollstreken for at det skal være positivt resultat. MEN, betyr det at der er en så sterk teststrek i dag at det nermer seg? Eller er den streken like negativ som skyggestrekene? Jeg bruker test fr billig-test btw
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Det betyr enten at eggøsningen nærmer seg, eller at den nettopp har vært. Kan være lurt å teste en par ganger om dagen når du vet at du nærmer deg dersom du vil ha en udiskutabel positiv test. Eller for å være helt korrekt så betyr ikke en positiv test nødvendigvis at du får eggløsning, men at hormonet som trigger eggløsningen er tilstede, og at det er sannsynlig at eggløsningen skjer om 12-24 timer
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Hei! El-tester er ikke noe særllig bra, da det skal lite til før de blir feil, jeg tror jeg hadde ett par positive el-tester i løpet av min 4 år lange karriere som prøver, selv om jeg hadde el hver syklus (jeg tempet). Hvis du har el-slim så er det mye mer til å stole på enn el-tester, så da ville jeg gått ut fra at du var fruktbar når du hadde det. Når det gjelder streken, så ville jeg tolket den sterkeste streken du får som positiv el-test, spesielt hvis du tar testen om morgenen, uavhengig av hvordan den er i forhold til kontrollstreken. Lykke til med prøvingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå