Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Har kommet MASSE slim i 4 dager!!! Og ser ikke ut som det skal gi seg med det første. Magen er også så lav nå at jeg ikke ser noe av magen som er under navlen
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Er det du HI som hadde smerter i går kveld?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Har du ikke født i natt altså, hadde nesten trodd du ville være på sykehuset nå.. Trøsten er at jo mer du modnes før fødselen aktivt kommer igang jo kortere blir (som regel) åpningstiden etterpå. Jeg hadde en fødsel som startet spontant med vannavgang uten av jeg var moden eller noen ting, det ble verdens lengste fødsel. Tok jo døgn før jeg hadde full åpning. Siste fødselen min gikk jeg som deg med murringer og smerter, slimet og verket men uten å være i fødsel. Da hadde jeg faktisk 5 cm åpning før riene ble smertefulle og derfra til ungen var ute gikk det bare i underkant av 5 timer. Kanskje du er like heldig...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg hadde håpa jeg skulle være på sykehuset nå, utslitt, men med verdens nydeligste i armene, men NEEEEIDA Men er fortsatt masse slim som sagt og er fortsatt murringer så jeg krysser fingra for idag!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #6 Skrevet 15. oktober 2011 Slenger meg på 10:44. Jeg hadde flere dager med slim og murringer og kom på sykehuset med 6 cm åpning. To timer senere hadde jeg baby i armene! Det gikk så fort at smertelindring var uaktuelt. Men det gjorde ingenting for de første cm var jeg jo ferdig med, så var ikke sliten av langvarig tid med dryge smertefulle rier. Dette kommer til å gå så fint! Har også hatt en vannavgang og den var pyton.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #8 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg har sovet mega godt. Haha Var oppe "bare" to ganger for å tisse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå