Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg skrev et innlegg her for et par dager siden angående 2 positive EL-tester 2 og 1 dag før mensen. Jeg lovet å oppdatere:) I dag tok jeg en graviditetstest fra clearblu og den lyste gravid! Jippi! Håper den ikke lyver:/ skeptiker av natur her!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Gratulerer!!! Ble jeg glad på dine veier! :-D Hilsen hun med 2 egg og 2 el
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 GRATULERER!!!!!!!!!!! Jeg har fulgt med på den andre tråden, og håpet du ville oppdatere oss De fleste av oss har vel vært sikre på at du er gravid Så utrolig kjekt!! Når blir termin ca da? Jeg har i begynnelsen av februar <3
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Åååå så bra! Fulgte med på andre tråden og hadde skikkelig god følelse for deg!!! Mange klemmer fra meg og grattis med positiv test ;D
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #6 Skrevet 15. oktober 2011 Da fikk du bekreftet det vi andre allerede visste, hehe Og du, den lyver ikke, er hormonene på plass så der de et, det sitter en liten gutt eller jente i magen din som skal bruke de neste månedene til å vokse seg stor og sterk! Gratulerer!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #7 Skrevet 15. oktober 2011 Oj, så gøy da! Gratulerer med baby i magen!! :) Hilsen hun fra den andre tråden i samme situasjon, skal teste i morgen tidlig jeg...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #8 Skrevet 15. oktober 2011 Gud så snille dere er!! Tusen tusen takk! Og ikke minst takk for at dere hadde troen! i 14 mnd har vi prøvd, så dette er veldig velkomment:) Da blir det et lite juni/juli barn her da... 26 juni sier terminkalkulatoren. Det har absolutt ikke gått opp for meg enda:) Tørr ikke heeelt å tro på det! Men en graviditetstest til 150 kroner burde jo f.... meg ha rett som dere sier! hehe;) 11.15: Lykke til i morgen! Håper du får samme resultat som meg! Også må du oppdatere oss:) Jeg skal krysse alt jeg har av ting å krysse for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå