Gå til innhold

KVALM, utrolig trøtt og tom for energi!


babyglad31

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært kvalm i over to uker nå, og i går startet spyingen for fullt. Kjenner jeg blir helt deprimert ved tanken på at dette skal holde på helt til juni... (hvis det blir som forrige gang). Forelpig klarer jeg å holde vekten sånn noenlunde (har gått ned bare 3-4 kg) og er ganske fornøyd med det ;) Sover halve dagen, men har ingen problemer med å sove på natten likevel. I går var jeg ute på butikken i 10 min, og sov i 3 timer etterpå... Håper energien, kiloene og magen kommer sigende etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det som deg. Sykemeldt 50% pga dette! Men må si at jeg er glad for alle symptomene, gode tegn på at alt er som det skal m skatten i magen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn har jeg det også.. er bare veldig kvalm.. kaster opp daglig nå. Måtte gå hjem fra jobb i dag da jeg ikke orket å drive skytteltrafikk mellom kontoret og do..

Har krabbet opp i sofan nå og skal til legen i morgen for sykemelding...

Sjefen ble ikke veldig glad for nyheten og sykemeldingen.. sa ikke gratulerer en gang.. bare sa jeg skulle ringe i morgen om jeg ikke kom på jobb. Uff, er jo ikke dårlig med vilje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Super sliten hele tiden, og kvalm om kvelden. Har ikke kastet opp enda da, men det kan jo enda komme... Er 5+3 i dag.

 

Hadde skikkelig problemer med å komme meg gjennom arbeidsuken sist uke pga lite energi (jobber på kontor).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kan skrvie under på den.

 

Er 6+6 og har null ENERGI og ikke noe OVERSKUDD...orker ingenting. kvalmen er også der men det verste er at jeg er konstant utmattet.

 

det eneste jeg orker er å ligge på sofaen eller i senga. Har to barn på 5 og 7 år som må følges opp ( de har gudsjelov ikke skjønt noe enda men sier jeg er dårlig form og forkjølet) men de er såpåss store at de klarer mye selv... og takk for at det finnes barnehage og aktivitetsskole akkurat nå,,,,.

 

Er sykmeldt pga tommel operasjon så er hjemme på dagtid. men må nok be om forlengelse hvis dette fortsetter

 

Jeg var ikke på langt nær så sliten i de første sangerskapene, da var kvalmen og trøttheten mekrbar bare noen timer på kveldstid...

 

uff håper litt av energien kan komme tilbake etterhvert, for dagene nå er utrolig lange......

 

vi får tenke positivt jenter. jeg veit/ håper at 2 trimmester er bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Jeg er selv veldig kvalm hele tiden! Unntatt når jeg putter noe i munnen, det er jo ikke bra det heller.

Jeg jobber på småbarnsavd i bhg, og det å skifte bleier, tørke snørr og ha disse luktene rundt seg hele dagen gjør ikke kvalmen mindre, blir veldig passiv på jobb om dagen.

 

Skal til legen på onsdag så får se hva jeg skal fram over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...