Gå til innhold

Jeg håper at barnets far aldri tar kontakt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få ut mine "forbudte" tanker. Han har selv valgt å være borte fra hennes liv og hans nye kone vil ikke at han skal ha noe med barnet å gjøre. Hun er ustabil og skremmer meg. Familien hans sender bare gaver og vil heller ikke ha kontakt. Jeg har forsøkt å få alle på banen, men det blir bare vridd til at jeg er vanskelig (Siden jeg ikke tillater helgesamvær med overnatting første gangen, og hun er bare 16 mnd).

Nå har jeg en samboer og min datter ser på ham som pappa, hun kjenner ingen annen pappa. Når hun blir større vil jeg forklare situasjonen. MEN.....når han lar en ustabil dame som ikke liker barnet styre, vil jeg ikke at de skal ha noe med barnet å gjøre. Dessuten har hun en fars-figur og de har et nært og spesielt bånd.

Vet at far har rettigheter, men for meg kommer barnets rettigheter først. Og ja, om hun vil ha kontakt med ham siden nekter jeg ikke henne dette. Andre som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om han ikke tar kontakt så er det vel like greit da...?

om hun virkelig er uegnet rundt barn er det jo bare å bekymre seg til barnevernet dersom de tar konakt?

Skrevet

HI her

Ja det kan jeg gjøre, men så lenge jeg ikke har konkrete trusler er det lite de kan gjøre. Har heldigvis en advokat som evt kan hjelpe meg. De to har selv et barn, så de er egnet til å ta seg av barn, men hun viser så antipati (og sier selv at hun ikke har noen interesse av at barnet skal ha samvær med far), at jeg ikke vet hva hun er i stand til.

Hun beskylder meg for å ønske å ødelegge deres familie, når jeg har forsøkt å dra far med på familievernkontoret. Og han.....ja han trekker seg unna og lar henne bestemme.

Skrevet

Du nekter overnatting, men far vil ikke kontakt?

Da er jo "problemet" løst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...