Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 ...plass hjemme. Har rett og slett ikke plass til spisebord på noen som helst måte. Kjøkkenbordet er alt for lite også. HVA I HULESTE gjør jeg når jeg skal ha barnebursdag middagsbesøk, selskap osv?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Hm..da setter man middagsgjestene rundt det som er av bord vel. Stuebordet må brukes. Ellers har man bursdagsselskap på Burger King, i Lekeland osv hvis man har liten plass.
Monajenten Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Vi har ikke så veldig liten plass, men fortsatt ikke plass til alle rundt spisebordet/stuebordet. Ved barnebursdager har vi laget piknik på gulvet:-) Stoler og bord er tilgjengelig for de som ønsker det, men det fleste sitter på gulvet og koser seg:-)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 Har tenkt litt på klappbord da, men hvor får jeg kjøpt det til en billig penge, Bergen. HI
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #5 Skrevet 14. oktober 2011 Da min datter hadde klassefest her før sommeren, så satt noen i sofaen og noen på gulvet, tot22stk var de. Pizzaen ble servert som bufee Alt er mulig
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #6 Skrevet 14. oktober 2011 Ja, klart alt går an, både og bruke sofa og piknik på gulvet er fine løsninger:) Men jeg vil ha noe mer permanenet, for det kommer til å bli mange middager med voksne også, ikke så kjekt for de på gulvet. Noen som f.eks har fiffige løsninger med bord hengt på veggen eller vet om små bord som kan slås ut og bli stooooore?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #7 Skrevet 14. oktober 2011 i barnehagen har vi klaffbord som henger på veggen, bare å ta ned når det skal brukes, superpraktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå