Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Kan den brukes overalt som en treningsdress, eller er den mer som en pyjamas som man ikke bør gå i butikken med?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Er det snakk om en voksen person med kosedress, så mener jeg at man bør holde seg innenfor husets fire vegger og ikke når man har besøk. Grusomt plagg! For barn er det litt andre regler, synes jeg. Men pent er det ikke.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 For en voksen? Inne, hjemme, og ingen andre steder. Jeg smetter til søpla eller postkassa om jeg ikke ser noen naboer i nærheten, ellers viser jeg meg ikke utendørs i velur. Jeg har møtt på damer i kosedress i butikken, og det er ganske rart. Nesten som å gå i pysj eller morgenkåpe.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 Velurdress og joggesko kan godt brukes på (mat) butikken spør du meg. Jeg synes det er stilig med en avslappet og sporty stil!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #5 Skrevet 14. oktober 2011 Bruk den der du vil! Det er forskjell på pyjamas og velurdress.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #7 Skrevet 15. oktober 2011 Til voksne : Inne hjemme eller på hytta. Max til postkassen.
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 15. oktober 2011 #8 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg har gått til innkjøp av en velourdress som jeg skal bruke på sykehuset etter at jeg har født. Føler det er hakket bedre/freshere enn vanlig joggebukse, også er det så deilig å ha på seg ) Kommer til å bruke den innendørs (hjemme) etter det!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #9 Skrevet 15. oktober 2011 Men hvis man får gjester da? Jeg har til alt overmål kjøpt den på tilbud på Coop Obs, så jeg har egentlig ikke noe stort behov for å vise den fram. HI
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #10 Skrevet 15. oktober 2011 Hvis jeg hadde overnattingsgjester, hadde jeg kanskje til nød eller kanskje ikke.... tatt den på for å fikse frokost til alle FØR de hadde stått opp! Jeg eier ikke en slik dress, men det er en eldre dame som vanker på senteret der jeg jobber som vandrer rundt i lilla velurdress, gullsko og sirlig oppsatt grått hår. ))
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #11 Skrevet 15. oktober 2011 Hehe, jeg jobber på kjøpesenter og for noen uker siden kom en MANN inn og handlet i en slik turkis dress... Dagens fnis altså, folk snudde seg etter han i gangene Jeg har en slik dress fra jeg fikk barn, brukte den som kosedress både i svangerskapet og i tiden etterpå. Kjempegrei på sykehuset og i hjemme i barseltiden. Går ikke på butikken med den, men reagerer ikke negativt om jeg møter noen andre på butikken i sin dress altså.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #12 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg har en ferskenfarget en.... brukes hjemme, og ellers på kosekvelder med venninner (er 23 år). Men glemte hva jeg hadde på meg i butikken en dag, og fikk en del blikk kan man si Følte meg ikke særlig lur da, men reagerer faktisk aldri om andre går med det i butikken! Verre med onepeace for å si det slik!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #13 Skrevet 15. oktober 2011 Fargen har MYE å si.. om den er nøytral kan man godt gå i butikken, men ville aldri vist meg i butikken med en lyserosa/turkis velurdress. Har mange venner som bruker velurdress i det offentlige, men gjør ingenting når den ikke LYSER opp rommet
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #14 Skrevet 15. oktober 2011 Enig i den, det er stor forskjell på en sort og en ferskenfarget kosedress
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå