Gå til innhold

Sangtips: Skal lage en cd til min samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

og i dette tilfelle vil jeg at tekstene skal han en betydning.

Vi har vært sammen i snart 5 år og har to barn sammen.

Vil lage en cd med musikk som på en måte skal fortelle hvor mye han betyr for meg.

Vi er to sterke personligheter som ofte kan ryke i tottene på hverandre, men vi blir alltid venner. Vi er begge innforstått med at vi begge er lidenskapelige personer på godt og vondt.

Vi er 110 % trygge på hverandre og føler at forholdet vårt er støtt som et fjell selv om vi har hatt utfordrende perioder. Vi har aldri vært redd for at forholdet vil ryke pågrunn av motgang.

Men jeg føler at jeg kanskje har glemt han litt etter at vi fikk barn. Har liksom ikke gjort noe spesielt for han, så tenkte kanskje jeg kunne lage en cd med favorittmusikken hans som en start, pluss noen låter som sier noe om hvor glad jeg er i han, og det er her deres hjelp vil komme til nytte :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den fineste kjærlighetsvisen (og som jeg syns passer mine følelser best) er Så glad i dæ med Åge Aleksandersen.

Ellers er jo Kjærlighetsvisa med Halvdan Sivertsen også utrolig fin.

Som småbanrsforeldre har også vi begge mye "trøst" i sangen Hverdag av Louis Jacoby, Teksten har vi hengt opp på kjøleskapet som en liten påminnelse til oss selv :)

Jeg er også veldig glad i Tir na noir med Vamp.

Shania Twain har også en del fine tekster.

Skrevet

I want to spend my lifetime loving you-Tina arena feat. Marc Anthony

Skrevet

Skin Sola - Åge Aleksandersen

Skrevet

Takker for gode tips!

Må si at Åge sin Glad i dæ var meget treffende. Rart jeg ikke kom på den selv, da jeg digger Åge Aleksandersen.

Jeg tar gjerne imot flere gode forslag

Skrevet

Og ikke minst Skin Sola, også veldig treffende.

Åge har mange treffende tekster, og det fine er at både jeg og sambo er kjempeglad i Åge.

Skrevet

Du kan jo høre Have I Told You lately that I Love you med Rod Stewart

Skrevet

Tusen takk alle sammen. Synes dere har kommet med låter som har vært midt i blinken.

Vil gjerne ha flere forslag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...