Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Har vært kjærester i 3 år.. Kunne aldri vært kjæreste med en dame.. Men tenner på dem...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Trenger du si noe da? Hva hvis det blir slutt og han skvaldrer det ut til alle og enhver i sinne/sjalusi? Like greit å fantasere alene hvis du ønsker minst mulig oppmerksomhet! Du kan jo bruke nettet:)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Spiller det noen rolle om du er biseksuell da? Du er jo i et forhold og skal uansett ikke ha sex med noen andre, ikke damer og ikke menn, så hvorfor skulle du trenge opplyse om det?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 Hvorfor må di si noe? Jeg er godt gift, men tenner på tanken på jentesex samt filmer med jentesex (har også hatt jentesex før jeg ble sammen med mannen min). Det er kun seksuelt, når det kommer til kjærestegreier så er det kun menn som er aktuelt for meg Sier ingenting til ham, disse fantasiene koser jeg meg med selv. Betyr jo ikke at jeg er mindre glad i eller tenner mindre på mannen min.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #5 Skrevet 14. oktober 2011 Sambo spurte meg om dette og jeg sa bare ærlig at jeg ikke var helt klar over OM jeg er biseksuell, fordi jeg aldri har prøvd det ut. Helt greit for han, kommer jo ikke akkurat til å hoppe på en annen (uanstt kjønn) mens jeg er sammen med han. Opptil enhver i hvilken grad du vil være åpen mot samboer. Og det at han "KAN" si det til andre OM det blir slutt.. Spiller det så stor rolle? Tror de fleste har såpass god folkeskikk at man ikke bryter ut hva slags seksualitet en har.. Om det skulle hjelpe i en slik sammenheng er det jo bare å lyve om at mannfolket er homo...Hvem kan man stole på forteller sannheten lykke til =)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #6 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg er bare redd for å være uærlig mot han, og at om jeg sier det at han tror jeg er lesbisk. Og redd for at han skal si det offentlig blandt felles venner slik at ¨de skal tro jeg er lesbisk.. Vil bare være ærlig HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå