Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har så lyst å ringe han. Jeg savner han mye! Jeg gjorde det slutt for en mnd siden pga at jeg tror han har et rusproblem. Problemet er bare at jeg er så glad i han, og jeg savner han noe veldig. Vi har det helt fantastisk sammen når ting går bra. Men han drikker for ofte og for mye etter min smak (flere ganger i uken, og noen ganger, 1-2 ganger i mnd drikker han så mye at han fremdeles er full om morgenen). Dette passer ikke med et småbarnsliv. Jeg vet det er dumt, men jeg savner han noe veldig. Vil bare ligge inntil han å være lykkelig, om det så er bare for en liten stund. Trist i kveld.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Vil du ofre dine barns lykke for å dekke ditt behov for nærhet?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Du har lyst å få tilbake en fyllik? Det er ikke HAN du savner, men en å ha ved siden av deg! Chat med noen andre på nett, så glemmer du nok han fort.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 Takk for kjeft, jeg trenger det sikkert. Er bare grusomt å være slå opp med noen man er virkelig glad i. Jeg visste ikke om dette når jeg ble glad i han. Men nå sitter jeg her da, med skjegget i postkassen. Og nei, jeg vil ikke barnet mitt noe vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå