Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Trodde det skulle være enkelt å selge babyklær på finn.no jeg..... Selger poster med klær sortert etter størrelse til 300-350 kr per pose. Det er en hel garderobe, det er bodyer, bukser, gensere, fleecedresser, kjoler, strømpebukser i alle posene. Man behøver ikke mer klær til babyen sin. Men eneste spørsmålet jeg har fått er mas om kun å få kjøpt ulltøyet...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 HI: Jeg selger POSER med klær, skulle det stå....
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 kommer vel ann på hvilke klær og hvilke stand klærne er i det da..
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 min erfaring er at det er ulltøy og reimadresser som går unna, resten er det liten interesse for.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #5 Skrevet 14. oktober 2011 Hva slags poser da? Jeg har kjøpt en gang 4-5 vanlige bæreposer til totalt 350,-. En annen gang kjøpte jeg 3 svartsekker fulle av klær til totalt 600,-. Så jeg hadde ikke betalt 300-350 kr for en vanlig bærepose nei..
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #6 Skrevet 14. oktober 2011 æ har solgt masse barneklær på finn;) til stk pris, syns nesten det fungerer best;)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #7 Skrevet 14. oktober 2011 Som sagt, det er alle slags mulige klær. Dette er alle klærne jeg brukte til mitt barn, så man behøver egentlig ikke mer. Og alt er jo pent brukt selvfølgelig, mye er ikke brukt i det hele tatt. Babyen lå jo bare der i body og strømpebukse dag ut og dag inn. Jeg selger aldri noe jeg ikke kunne tenkt å kjøpe selv. Hva gjør dere med babyklærne deres, som dere ikke skal bruke mer? Gi det bort? Synes klærne er verdt litt penger da.... men så er jeg økonom også da (HI)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #8 Skrevet 14. oktober 2011 Ca en halv søppelsekk per størrelse, hvis det sier deg noe.... Kanskje jeg tar overpris, men sjekket andre sine priser på finn og synes ikke det var så ille. Tror jeg skal prøve stykkpris etterhvert, som hun under her tipser om. (HI)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå