Gå til innhold

Fotballfruen tåler ikke kritikk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ett kritisk innlegg ble postet, og jeg ga min støtte til dette på en saklig måte. Mitt innlegg ble aldri godkjent av fru Eriksen. Det er helt latterlig! Med en gang det kommer et snev av (berettiget) kritikk, så blåser hun seg opp å går rett på personangrep med en gang. Angrep er det beste forsvar må være taktikken hennes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun ønsker seg vel en blogg hvor alle snakker henne opp etter ryggen da.. hehe..

Syns hele dama er patetisk, jeg da, så jeg hadde ikke giddi og hengt meg opp i henne ;)

Skrevet

Hva er det du snakker om?

Skrevet

Fotballfruen velger selv hvilke innlegg som postes i bloggen hennes. Man skriver, og må vente å se om hun godkjenner det eller ikke. Hvis ikke, kommer det ikke opp. Hun valgte å ikke godkjenne mitt innlegg siden det ikke var udelt positivt. Hun må ha store issues med seg selv som ikke tåler at alt ikke er perfekt til enhver tid.

Skrevet

Jeg kritiserte ikke, jeg støttet ei som skrev noe der:

Tina says:

October 14, 2011 at 12:34

Og dette kommer fra damen som ikke rekker å skaffe seg nytt pass fordi hun ikke har tid. Gå hjem og mekk bolledeigen din du, så kan vi andre drive landet fremover.

Først svarte fotballfruen noe a la dette:

Jeg betaler mye mer skatt en deg, og driver derfor samfunnet fram mer en deg osv.

Det var svaret hennes jeg reagerte på, og skrev et innlegg om dette. Etter dette har hun slettet innlegget sitt og lagt ut dette istedenfor:

Reply

Fotballfrue says:

October 14, 2011 at 13:18

Og denne kommentaren drev landet frem på hvilken måte?

Mitt bidrag til statskassen bidrar da ganske mye mer til å drive samfunnet fremover, enn gjennomsnittet :) I tillegg bidrar bakingen til at folk får inspirasjon til et sunnere kosthold, og dermed mindre sykefravær, og mindre utgifter for staten :)

Og hva vet du om hensikten til bakingen min forresten?

Hun er frekk nok til å ikke la kommentaren min bli lesbar for alle, for så å endre kommentaren sin etterpå? Er det mulig...

Skrevet

Haha, det var da svært så nyttig bakingen hennes var for folkehelsen;)

Anyhow, hvis din kommentar gikk på hennes første svar -som hun siden slettet- så har jo bakgrunnen for din kritikk forsvunnet. For det andre har hun godkjent den første kommentaren ang bolledeigen, en kommentar som var både frekk, nedlatende og kritisk.

Så du kan ikke argumentere med at hun ikke tar med kritiske innlegg.

Men hvem bryr seg egentlig?

Skrevet

Hun tar alltid med minimum ett kritisk innlegg, gjerne et usaklig ett hvor hun kan svare nebbete tilbake og dermed få 100 støtteerklæringer på hvor kul hun er som tør å svare tilbake. Men aldri mange kritiske innlegg. Hun burde stått for det hun skrev først, og heller beklage at hun var krass, en å forandre på innlegget. Alle støtteerklæringene hun fikk fikk hun etter sitt meget krasse svar som nå er slettet.

Skrevet

Syns hele kjerringa er tragisk.Ikke les bloggen hennes-Og ikke trykk på noe reklame der inne.da tjener hun penger.

Skrevet

Stakkars fruen. Trodde det var en kjent sak at hun har store problemer med seg selv, kroppsbilde og alt det der? Da er det kanskje nærliggende å tenke at hun føler hun må være perfekt - letteste måten er vel da å sensurere alle som er uenige med henne.

Det er synd i henne, la henne bake boller dersom det får henne til å føle seg bedre.

Skrevet

Hun tjener nok store penger på bloggen .sikkert 100 000 kr i mnd-..Syns hun virker grunn og litt tett i pappen.

Skrevet

Det som er helt latterlig er at hun ønsker å framstå som verdens hyggeligste og mest sympatiske menneske, samtidig som hun er frekk som fy hvis noen våger å skrive noe annet en "haleluja-kommentarer" på bloggen hennes. Jeg lurer på hvor mye spennende hun skal klare å blogge om når hun skal flytte langt pokker i vold ute på landet. Blir vel mange bilder fra joggeturer i skogen og sauene som er nærmeste naboene.

Skrevet

Har sett henne i virkeligheten på Norefjell... Det er ikke en frisk, slank dame vi snakker om her... Men en anorektiker/ortorektiker som ser ut som et skjelett... Trist, trist, trist at unge jenter ser på henne som et ideal :(

Og det dummeste er når hun skal liksom "forsvare" at hun er så tynn når hun får kritikk for å legge ut bikinibilder.. Da er hun liksom naturlig slank da... Ja, veldig "naturlig" å være så sykt opptatt av kosthold og trening...hmmmm...

Hun har ihvertfall IKKE et normalt forhold til trening slik hun tyner kroppen sin hver eneste dag. Og får dårlig samvittighet hvis hun er syk og ikke får trent. Da må hun trene dobbelt så mye dagen etter...

En stakkars, syk liten jente!

Skrevet

aldri hørt om henne, men kan noen legge en link??

Skrevet

Dere som følger med på denne bloggen, og bryr dere - hvor gamle er dere? Åtte år?

Kan ikke få beskrevet hvor barnslig det er å både skrive og følge med, for ikke å snakke om å BRY seg om en slik blogg.

Skrevet

Ser cameltoen hennes i treningsvideoen hennes!

Uansett, hun er syk. Altfor tynn.

Skrevet

jeg har aldri forstått hvorfor hennes blogg er så populær blant alle de bloggene som finnes. Hun skriver overhodet ikke noe interessant og legger bare ut jålebilder av seg selv.

Og det er ikke en kritikk mot rosablogging. Leser flere mote og kostholdsblogger, men den fotballfruen er totalt uinspirerende.

Snart må hun knekke om hun ikke slutter med de sykelige treningen hun driver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...