Gå til innhold

Hvilke type er sjefen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt mange forskjellige sjefer, mange som jeg synes har vært gode i jobben sin, mens andre (spesielt de typene som har startet og driver for seg selv) er rett og slett udugelige og tar ikke hintet når det er fullstendig gjennomtrekk med ansatte...har igjen begynt på en slik arb.plass og lurer litt på om det er mange av disse sjefene rundt omkring eller bare jeg som er veldig uheldig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt noen jobber oppigjennom, og de har vært av ymse kalibre...

Men den sjefen jeg har nå er FANTASTISK!! Jeg blir hørt på jobb, vi kan smile og le, jeg kan være akkurat den JEG er sammen med sjefen min, og jeg trenger ikke late som. Hun er inkluderende, ser alle som individer, lytter til alle, tar hensyn (kanskje litt vel mye) og er en tvers igjennom god person! Digger sjefen min!

Skrevet

jobber i helsesektor og det er mange udugelige kvinnelige sjefer.

det burde vært menn som var sjefer.

Skrevet

Jeg har nettopp hatt en sjef som aldri var tilstede, som ikke brydde seg om hva vi gjorde så lenge det ikke var krise, og som svarte unnvikende på det meste. Han var hyggelig ellers, men ikke god sjef.

Nå har vi fått en superdame som klarer alt: Karrieren går så det ryker samtidig som hun er gravid med sin gutt nr 4. Hun er flink og interessert og hun vil at avdelingen skal utvikle seg, og hun avbryter folk som syter og klager og sprer edder og galle og prøver å få dem til å jobbe konstruktivt i stedet :) Tommelen opp for denne dama!

Skrevet

PLIIIIIS ikke si at du mener at menn er bedre sjefer enn kvinner :P

Skrevet

Jeg har stort sett vært veldig fornøyde med mine kvinnelige sjefer, synes de har vært dyktige i jobben. Det er faktisk mennene jeg har vært mest missfornøyd med. Mange av de har vært håpløse på å delegere, samtidig som de klager på at de har ALT for mye å gjøre, de takler ikke stress og tar dette ut over ansatte, de detaljstyrer alt og tror at det ikke går rundt om de ikke går å overvåker alt. Det disse har felles er at de har bakgrunn fra det de driver med, men har aldri gått noe som har med personal og ledelse å gjøre (dette er helt klart hovedproblemet). Min erfaring er at de profesjonelle sjefene har jeg hatt i de større bedriftene jeg har jobbet og de håpløse uprofesjonelle humørsyke idiotene har jeg møtt på i småbedrifter...

Er veldig missunnelig på de som har gode sjefer, savner min siste ordentlige sjef, hun var ei super dame som visste hvordan man skulle være sjef...

Skrevet

Har hatt litt ymse oppigjennom, skrekkeksempelet var vel han som kom på jobb kl 15 på ettermiddagen fordi han "måtte vaske klær", samtidig som han kjefta oss andre huden full om vi kom 5 minutter for sent en sjelden gang.

Ekstra fint ble det når han brukte dagen på å surfe etter mail-order-brides fra Russland, og sendte meg på den russiske ambassaden for å fikse visum til hans sexreise midt i arbeidstida.

Toppet det med å svindle til seg det jeg skulle betalt i skatt, og holde tilbake feriepengene fordi jeg visstnok skulle ha ødelagt en pc... For å si det sånn, jeg slutta ganske kjapt, i likhet med alle de andre som jobbet der.

Sjefen jeg har nå er en herlig fyr, avslappet, grei, ingen problem å få fri om man trenger det. Han er morsom, vi kan fjolle, tulle, snakke om det meste og ha det moro på jobb. Inkluderer alle. Takker min skaper for ham, da det er enkelte på andre avdelinger i bedriften som ikke nødvendigvis er så mye å skryte av.

Skrevet

Hun er en som kan gi deg en klem om du behøver det, og er stort sett alltid i godt humør og smiler ofte:)

Hun er faglig dyktig.

Jeg har opplevd henne som litt firkantet ved et par anledninger, men jeg synes ikke jeg har så mye å klage på:)

Skrevet

Du over her som hadde en sjef som aldri var tilstede - det hørtes faktisk fantastisk ut i forhold til sjefen jeg har. Han er en utrolig hyggelig fyr de få dagene han er i godt humør, mens ellers så er han humørsyk, kontrollerende, snakker nedsettende til deg og ingen ting er noen gang bra nok. Han klager over alt for mye å gjøre, men skulle gjerne gjort alt selv (for ingen av oss andre gjør det riktig eller bra nok) Han skifter mellom hyggelig og spydig på sekunder så jeg lurer på om han er helt normal. Han har mange flinke folk som gjør en super jobb, men dette ser han ikke (for ingen så flink som han til tross for lengre erfaring). Jeg har ingen planer om å bli her veldig lenge, og det er utrolig synd, for denne jobben kunne vært super hadde det ikke vært for denne håpløse sjefen.

Skrevet

Missunner dere som har så alrighte sjefer! jeg vi også ha en flink sjef igjen, er så lei av disse håpløse drittsekkene!! Har hatt flere potensielle bra jobber de siste årene, men de er ødelagt av psykopatiske sjefer - er så lei av å være så uheldig på jobbfronten :(

hilsen meg med den humørsyke sjefen over her...

Skrevet

Min sjef er verdens beste! Hun passer alltid på at alle har det bra, hun står på for både bedriften og de ansatte, hun smiler alltid og er utrolig dyktig faglig, hun er en fantastisk lytter og gir deg lett en klem om du trenger det. Kunne ikke ha fått en bedre sjef.

Skrevet

Min sjef er desverre en ustabil humørsyk dame som tydelig forskjellsbehandler sine ansatte. Hun burde aldri vært sjef, og stort sett ingen liker henne.

Skrevet

Du tuller nå? Jobbet i helsesektoren i maaange år, har hatt en stk bra mannlig sjef, de andre som har vært bra er damer!

Skrevet

Han er nok god på bunn. Men han er en stram herre i 60 åra, høflig, tar jobben sin svært alvorlig. Syns det er veeeldig vanskelig å bli kjent med han.

Jeg er renholder i en liten bank. Han sier alltid GOD DAG, og av og til nikker. Jeg sier jo HEI :)

Han smiler utrolig sjelden, så de få gangene jeg har fått et smil fra han gjør dagen min lettere :)

Skrevet

Har en sjef nå, og må si at han er den verste sjefen jeg har jobbet med.

Under opplæring får vi høre mye: dette burde du kunne, selv om vi aldri har gjort dette før. Han vil ha personell som tenker selv. Og når vi gjør det, så blir det feil uansett, for måten han gjorde det på var mye bedre.

Han sier selv at han er en snill sjef, men måten han oppfører seg på motsier det. Han gjør alt for å være en mann mann, og liker å føle seg viktig.

Og er det noen jeg virkelig hater, så er det folk som skal være så viktig. Har jobbet her i 1 år nå, men vurderer å si opp snart. Elsker jobben, men hater sjefen. Vet ikke om det er verdt å beholde jobben pga han.

Skrevet

Nå har jeg to sjefer, de er supre begge to selv om de er vidt forskjellige. Trodde ikke det skulle bli så ok når de første begynte, men de er supre på hver sine måter begge to.

Sjefen under der igjen er en helt annen sak, han burde ha funnet seg ett annet yrke syns jeg. Gjør livet surt for de fleste av oss andre.

Skrevet

Et rasshøl og en falsk jævel..

Han er av typen som første gang har fått seg en lederjobb og virkelig skal vise seg og være så flink. Bare at det går på alles bekostning.

Slu jævel og glad jeg akkurat sluttet der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...