Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Min lille er halvannet og jeg kikker inn etter jeg hører hun har sovnet og en gang til når vi legger oss, men mannen er helt hysterisk og må inn å kikke sikkert en gang i timen. Litt søtt også da, han kan stå kjempelenge å bare se på henne
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 2 ganger som regel:) Jeg er ikke hysterisk. Hun er 2 nå, og over faresonen.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Vi har babycall med cam, så det er ikke ofte du.. Nå er han 8 mnd.. Men de første 3 måndene var vi begge tidt og ofte inne og så til ungen vår, stryke over håret og pakke inn dyna osv.. Nå er vi innom kun når vi ser på callen at han har fjernet dyna helt, ligger med kosekluten ver ansiktet ol.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg er slik som mannen din HI, går inn flere ganger og ofte for å stå å beundre Er så søt når h*n sover <3
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #5 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg ser inn til alle fire før jeg legger med selv, men det er eneste gangen jeg ser til dem. De er fra 2 til 10 år gamle. Har egentlig aldri sett til de noe oftere enn det, ikke når de var baby heller, men hadde selvfølgelig babycall da.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #6 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg bruker å se inn, når de har sovnet og igjen rett før jeg legger meg. Det er en deilig måte å kunne avslutte dagen med å stå å se litt på de sovende barna sine. De er så vakre når de sover og så uskyldige og trygge og jeg føler meg så heldig....
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #7 Skrevet 14. oktober 2011 Vi har en på 19 mnd. Vi ser alltid inn til han èn gang før vi legger oss. Av og til 2 ganger før vi legger oss.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #8 Skrevet 14. oktober 2011 Siden minstemann våkner av den minste lille ting, sjekker vi aldri. Døren står på vidt gap og vi har babycall i illegg, så det går helt fint.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #9 Skrevet 14. oktober 2011 Før vi legger oss. Barna er 4 og 7
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #10 Skrevet 14. oktober 2011 Før vi legger oss her også, de er 4 og 7 år gamle. Så nok litt oftere inn til dem når de var små.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #11 Skrevet 14. oktober 2011 Vi har en som våkner av ALT, så titter bare inn når vi går forbi for å legge oss. Men da hun var yngre (er 2 år nå), tittet vi inn i ny og ne.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #12 Skrevet 14. oktober 2011 Kikker inn til han 2-5ganger på en kveld. Hehe. Og sjekker alltid før jeg legger meg. Han er 17mnd. Han er jo så nydelig når han sover.. Nydelig når han er våken og da, men litt ekstra når han sover godt, og jeg liker å brette dyna rundt han..
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #13 Skrevet 14. oktober 2011 Før jeg legger meg, de er 2,5 og 5 år. De sover i 2 etasje, så dersom det er andre grunner til at jeg er der oppe (stue, kjøkken og bad i 1 etasje) titter jeg alltid innom for å se på dem.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #14 Skrevet 14. oktober 2011 Er inne et par tre ganger bare for å stå og beundre Han er så hjertego når han sover. Må også sjekke om han har dyne på, ligger m åpent vindu.Sover på vårt rom ennå; er snart 2.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #15 Skrevet 14. oktober 2011 2-3 ganger...en gang like etter han har sovnet, en gang for å legge han til rette i senga under dyna (ligger gjerne på tvers med beina oppover veggen uten dyna), og en gang før vi legger oss. Enkelte ganger går jeg inn bare for å beundre han, stryke forsiktig på kinnet, snuse i håret og nusse litt på han der han ligger så nydelig og sover:-) Han er 3,5 år, så det er ikke for å sjekke, bare for å titte litt på han. Like forelsket i han i dag som da han ble født.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #16 Skrevet 14. oktober 2011 Her gjør vi som deg. Kikker inn etter at de har sovnet, og trekker på dyne etc. Og så kikker vi inn før vi legger oss (dvs jeg kikker inn når jeg legger meg, og så må mannen kikke inn før han legger seg. For han må stryke de litt over håret og hviske til de hvor glad han er i de. Han er jo litt søt da )
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #17 Skrevet 14. oktober 2011 jeg titter alltid på henne før jeg går og legger meg. Da sjekker jeg at hun dyne på seg og susser henne på kinnet. Hun er 4 år. Da hun var baby tittet jeg ganske ofte på henne og spratt opp for hver lyd hun laget. Gradvis ble det til at jeg sjekket henne en gang per kveld etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #18 Skrevet 14. oktober 2011 Nåå, søtt! Går bare dersom barna våkner og gråter/gråter i søvne + en tur inn før jeg/vi legger oss. 1,5 og snart 4 år.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #19 Skrevet 14. oktober 2011 Når jeg går og legger meg, hvis det en gang... har ei som våkner lett om vi ser inn til henne, så da er det bedre å la være. Så ikke så ofte inn til henne som baby heller, og har aldri hatt babycall, så er nok et veldig langt stykke unna hysterisk.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #20 Skrevet 14. oktober 2011 En gang. Når jeg er på vei for å legge meg. Da hun var mindre, så gjorde mannen det samme når han var på tur til sengs.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #21 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg er inne ca 6-8 ganger etter at ungene har lagt seg. De er 4 og 2 år. Minstemann sparker av seg dynen hele tiden og snur seg alle veier i sengen, så går inn å legger han på plass og tar på dynen. Jeg går alltid inn til de etter jeg har gjort meg klar for sengen for å sjekke at de puster(hysterisk mor med tvangsstanker i know:S) og jeg leser alltid på sengen så før jeg tar av lyset må jeg gå inn til ungene og se at alt er bra, gi de 3 suss x 4 og viske at jeg elsker de. Og ja jeg vet det høres helt sykt ut, men dette er bare noe jeg må gjøre ellers får jeg ikke sove.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #22 Skrevet 15. oktober 2011 Min er 2 og jeg kikker innom for å sjekke at hun har sovnet. Og så titter jeg innom før jeg legger meg og brer over dyna hvis hun har sparket av den. Mannen min titter innom når han kommer hjem fra jobb (kommer som regel hjem etter at hun har lagt seg) og så titter han også innom før han legger seg (legger seg som regel en time eller to etter meg)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #23 Skrevet 15. oktober 2011 En gang en stund etter de har sovnet og rett før jeg legger meg
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #24 Skrevet 15. oktober 2011 Rett etter at han har sovnet. Han sparker av seg dyna. Hater den. Og en gang til før vi legger oss. Da har han stort sett sparket av seg dyna igjen. 2 år og 9 mnd.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 15. oktober 2011 #25 Skrevet 15. oktober 2011 En gang, rett før vi legger oss selv. Og selvsagt dersom en av dem gråter til eller noe. Har alltid gjort det slik med alle sammen fra de var små. De er nå 9, 7, 4 og 2 år gamle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå