Gå til innhold

Hvis mannen min hadde vært "perfekt"....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde jeg nok gått lei han ganske raskt tror jeg..Hadde ikke orka å levd med en mann som ikke hadde hatt noen negative sider, tror nok det hadde blitt kjedelig.

Mannen min kan jeg irritere meg grenseløst over enkelte ganger fordi han må bli bedt om å gjøre ting som å f.eks rydde eller sette på ei maskin klær. Han er til tider litt lat og det kunne jeg kanskje vært foruten. MEN han er utrolig med barna, jeg vet han elsker meg, vi ler sammen flere ganger om dagen, vi koser og klemmer masse. Når jeg jobber sen vakt på jobb, står han ofte i døråpningen med en varm kopp te som venter på meg og han har tent mange stearinlys fordi han vet jeg er så glad i det.

Slike ting er viktig for meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott innlegg - og jeg er helt enig.

Min mann klarer heller ikke å se rot selv, og alt han gjør av husarbeid har han fått beskjed om å gjøre.

Han lukker aldri skapdører og kler seg i alt mulig rart. Han sitter alt for lenge på do og forteller meg stadig hvor sliten han er (Han sliten!!!pøh!).

Men han er en fantastisk pappa, snill og god - og jeg bytter han aldri ut.

Skrevet

Eksen min var såkalt perfekt - aldri sint, alltid blid og forståelsesfull, ryddet, laget middag, hentet småen i barnehagen osv osv. Og vet du hva? Han var K J E D E L I G ! Det gikk ikke an å krangle med han for han forsto alt så inderlig godt.

Nå har jeg en samboer som jeg kan krangle med så busta fyker og jeg stortrives! Er en smule temperamentsfull ja :)

Skrevet

som jeg skulle sagt det selv :)hehe

Skrevet

Trodde jeg skulle få en haug med pepper om at jeg var misunnelig osv, så dette ble jeg glad for å lese. Fint at flere deler samme mening som meg:)

Skrevet

Jeg og mannen min kan være rake motsetninger ttil tider :) Men heldigvis var vi ferdig med de store, høylydte kraglene før vi bestemte oss for å bli gravide ;) Vi er fortsatt uenig i ting, og kan bli "sinna" på hverandre, men da går vi heller på hvert vårt rom og furter av oss det verste før vi rolig diskuterer frem en løsning.

Min mor og far kunne krangle høylydt, og det gjorde meg PISSREDD som barn, selvom det aldri var noe fare for oss eller noe voldlighet. Det var bare så ekkelt å høre pappa så sint og mamma så sint og at mamma gråt. Men nå som jeg selv bor i hus med en som har utovertiss, så skjønner jeg dem godt :P

Skrevet

Siden jeg ikke er perfekt, langt der i fra, så hadde det vært vanskelig å skulle være sammen med en som er det.. Kjedelig også.. Gubben er perfekt for meg, vi utfyller hverandre, samarbeider godt sammen og ler av de samme tingene.. Men ingen av oss er perfekte!

Datet en gang en som var perfeksjonist med støv på hjernen.. Aldri før sett et så rent og ryddig og "perfekt" hjem.. Kunne aldri ha bodd sammen med en sånn, hadde blitt bare krangling om at jeg roter og skitner til! :)

Skrevet

bra innlegg, eksen min var også "perfekt". en tøffel som gjorde livet kjedelig;(

Skrevet

Heeelt enig!

Mannen min er ikke praktisk anlagt, han ser ikke rot, han klarer ikke å drive familien as så den går rundt, MEN, han møter meg på det mentale planet. Vi ler sammen, han sier han elsker meg hver dag. Han er kjempeflink på komplimenter, og han takker meg hver dag for at JEG driver familien as og får alt til å gå på skinner. Me like :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...