Gå til innhold

Noen som har tatt ks for over 5år siden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er snart 5år siden jeg tok ks.

Magen er blitt helt ok etter dette og arret ser man nesten ikke. Men det er denne "pølsen" over snittet da. Selv om jeg er normalvektig er den ganske tydelig og ser ut som en liten hengemage.

Er det noe håp på at det blir finere? At det ser bedre ut?

Plager meg en masse når jeg går i undertøy/bikini. Da kan jeg se det utenpå trusen. Og om trusen stopper akkurat på snittet ser det jo helt rart ut. Hvordan er magen til dere andre? Blir det bedre med årene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok keisersnitt for snart fire år sidn. Arret er en hvit strek, og det er ikke noe som henger over. Veldig fornøyd med det. -Jeg tror det har med å gjøre hvordan de har klart å sy sammen. Så jeg tror kanske man må ha kosmetisk kirurgi for å rette opp. Vet ikke men.

Skrevet

Har 3 ks bak meg (for 7 år siden, 4 år siden, og nå i april). Arret synes ikke, og jeg har ikke denne pølsen som mange snakker om. Magen har blitt flat etter alle 3 snittene, så skal absolutt ikke klage nei. Jeg har kanskje vært av de heldige, men jeg kjenner flere som har tatt ks som heller ikke har denne pølsa etc.

Tror kanskje det kan være vanskelig at det blir bedre av seg selv når det har gått 5 år.....

Skrevet

Det er 17 år siden mitt keisersnitt. Jeg fikk også slik pølse over arret, og beklager å si det, men den har ikke blitt borte med årene. Men jeg har vendt meg til den og bryr meg ikke om den lenger. Om jeg absolutt vil at den ikke skal synes så har jeg på meg en hold inn truse, og jeg bruker gjerne en bikinitruse som er litt "fast" i stoffet foran.

Skrevet

Det der er grunnen til at jeg er glad jeg har snitt fra navlen og ned :) Jeg godter meg ikke, men ser problemet og er glad jeg ikke trenger slite med det.

Skrevet

Tok også for 5 år siden. Fått 2 barn til etterpå med vanlig fødsel, og fikk faktisk den pølsa etter det siste svangerskapet...Hadde den ikke rett etter fødselen faktisk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...