Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 er det i det hele tatt noen her inne unntatt meg som har normale, hensynsfulle og duganes mannfolk??? virker søren meg ikke sånn. syns ikke det går en eneste dag jeg uten at noen må legge ut innlegg om hvor håpløse mannfolka dems er.. har dem hele tiden vært sånn eller blei dem sånn etter at dere fikk barn sammen??? for hvis dem var sånn før dere fikk barn sammen også så lurer jeg virkelig på jeg om hvorfor dere gadd å få barn med dissa dottene.....
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har heldigvis også en kjekk, grei, snill og normal mann som tar seg av familien sin og hverken gir faen i meg eller flyr på byen i hytt og pine. Det verste her inne er ikke det at så mange skriver klageinnlegg om mannfolka, men det faktum at det virker som om man bare skal godta det, siden de "jo er menn". Og ikke minst det at hvis noen våger å skrive et innlegg der de faktis SKRYTER av mannen sin, så får de så hatten passer og beskjed om at slike innlegg ikke er ønsket her.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 min mann er helt perfekt, eller det er vel helt umulig å være, men når det kommer til nattevåk med ungene så er han helt på trynet! jeg skrev et innlegg lenger ned her om min gubbe...hehe..
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har en fantastisk flott mann som stiller opp det han kan for hele familien. Så det er svært sjelden jeg har noe å klage på Men det er vel kanskje noen damer der ute som er litt for dårlige til å si fra hva de trenger hjelp til og hva de forventer av mannen sin. Har erfart at menn ikke er gode til å ta hint, selv ikke tydelige hint, så tror vi damer må bli litt flinkere til å si ifra. Jeg tror ihvertfall endel menn ikke alltid ser det samme som oss..
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #5 Skrevet 14. oktober 2011 Min mann er SUPER DUUUUPER <3 Den beste, rett og slett!!!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #7 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg synes å se en tendens til at klagene om mannfolk kommer mest i helgene her - om det er fordi par faktisk må tilbringe tid sammen da og problemene tydeligere eller om det er fordi det er da man har tid til å skrive her, er noe jeg lurer på! Min mann har både gode og dårlige sider, men for det meste er han bare super Er han ikke det så er det mest mine egne hormoner som spiller meg et puss!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #8 Skrevet 14. oktober 2011 når man leser at forholdet er perfekt så må jeg le. INGEN lever på en rosa sky i evigheter. Om det da dukker opp en ting må jo fallhøyden bli desto større. og de som skriver at mannen gjør alt for seg hele tide, da tenker jeg at det er jo kjempe funt, du er heldig med din mann, men hva med å gi noe tilbake...? skal ikke et forhold være og gi og ta? INGEN mennesker er perfekte, det gjelder å finne en gylden middelvei, og det må da være lov å glede seg og irritere seg. Hvorfor ikke skrive det her inne? er jo anonymt, kanskje noen kjenner eg igjen til og med?! At et forhold går opp og ned må vel igrunn bare være med å styrke det...?? i gode og onde dager...??
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #9 Skrevet 14. oktober 2011 min mann og elsker er perfekte, de gjør alltid det jeg ber de om mannen min er en pce og elskern en tve *sånn er det og være singel *
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 14. oktober 2011 #10 Skrevet 14. oktober 2011 Perfekt? Tja.. Perfekt for meg! Han tar absolutt sin del av alt her hjemme og det gjør han uten at jeg må si noe eller mase om det. Og vi elsker å være hjemme sammen, det har virkelig aldri vært noe problem! Hvis det er så ille som det ser ut som i noen av innleggene her, så syns jeg egentlig synd på båden mannen og damen i forholdet.. Jeg er KJEMPEFORNØYD med mannen min jeg! (og vi har holdt sammen i 11 år) :-) :-) :-)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #11 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har også heldigvis en mann som tar akkurat like mye ansvar som meg både når det gjelder barn, hjem og husarbeid. Veldig glad for det!! Men så er det jo sånn at man ofte skriver innlegg når man er frustert og ikke glad. Hvem gidder å skrive "å, idag gjorde mannen ditt eller datt som var superbra". Spesielt her inne, man får jo bare dritt tilbake. Så derfor er det naturligvis flest negative innlegg. De innleggene er uansett en påminnelse til meg om hvor mye jeg burde sette pris på mannen og heller bare godta at han har dårlig musikksmak feks
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #12 Skrevet 14. oktober 2011 Mannen min er snill, kjekk, oppofrende, smart og setter familien sin foran alt annet! Blir ekstra glad i ham etter jeg har kikket innom her...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #13 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har en super mann:) Og det forteller jeg til alle som orker å høre på, hehe. Det virker ikke som om det er "greit" å ha en mann som man bare har positive ting å si om da.... Ser hvis damer treffes, så er det ofte nedrakking på mennene. Jeg blir aldri med på slikt, og da prøver de andre ofte å si at det kan ikke være sant at mannen min er slik eller slik, det må være noe negativt osv osv. Akkurat som om de blir irriterte og sinte på at jeg lyver omtrent..... Jeg hadde da aldri giddet å få barn med en mann jeg bare har negative ting å si om. Hadde ikke giddet å være sammen med en slik mann heller, for å si det slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå