Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Har hørt dette at om man legger på seg på rumpa så får man jente noen som vil ut med typiske jente/guttetegn?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har hørt at man blir brei over baken med gutter Men vi er alle forskjellige
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Nei, det er nok bare du som er genetisk anlagt for å legge på deg på rumpa :-)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 Stoooooor rumpe høres med ut som et rumpetroll...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #5 Skrevet 14. oktober 2011 fikk stor rumpe med begge ungene meg (jente og gutt)..Så tror nok heller det ligger i egen kropp, hvor man "legger kiloene"
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #6 Skrevet 14. oktober 2011 Stemmer ikke her, har had akkurat samme figur med mine, har både gutt og jente. På meg ble det mest mage og pupper, la jo litt på meg ellers også. Bakfra kunne man ikke se at jeg var gravid før jeg snudde meg sa kjentfolk, siden magen var rett ut og ikke gjore noe med bredda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå