Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg er avhengi av Pepsi Max. Jeg blir kjempetrøtt og får hodepine mm hvis jeg ikke drikker det på over et døgn. Noen som har erfaring fra "avrusing"? Hvor lang tid tar det før de fysiske symptomene blir borte og hvordan få bukt med den psykiske avhengiheten.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Kjøp deg kromtabletter og prøv det først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå