Ringfinger Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Skulle hatt mensen for to dager siden, jeg prøver jo å bli gravid, men jeg måtte ta røngten av hofta.. Gjorde dette på mandag, skulle egentlig ha mensen på onsdag men den er ikke kommet enda, graviditetstest er neg. Har hatt mensenmurringer om Morraen men det går over når jeg står opp.. Og er nesten konstant sulten.. Hehe. Kan røngten forsinke mensen??
snuppo Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 har ikke hørt at den kan forsinke mens,tviler jeg da.men har du googla da? jeg er ei uke over ikm og har negative tester
Ringfinger Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2011 Åååå godt å høre om andre som ikke får mensen og heller ikke positiv test.. Jeg har troa på at mensen sikkert kommer denne mnd også, den har bare gjemt seg litt... Tenker lissom "hvorfor skal det skje denne mnd når d ikke har skjedd noen annen mnd..." en gang skjer d jo forhåpentligvis noe da.. Hehe Tok du eggløsningstester denne gangen? D gjorde ikke jeg, bare gikk på magefølelsen og håpet hehe, var lissom litt lei av all ttestinga og følte det blei for mye fokus på å bli gravid... Men nå vet jeg jo null, verken om jeg faktisk hadde eggløsning når jeg skulle eller ei.. Pleier å ha mensen på samme dag alltid da, så rart om det skrulle seg.. Hvor lenge er det man kan teste neg. Sjøl om man er gravid egentlig?
snuppo Skrevet 16. oktober 2011 #6 Skrevet 16. oktober 2011 testa ikke jeg heller etter eggløsning denne mnd, siden jeg bestandig har fått den når jeg trodde. ja, hvor lenge kan man teste negativt...d er spørsmålet. er de som ikke testa positivt før lenge etter, ei jeg skrev med fikk positiv test på blodprøve og da var hun 13 uker påvei.... om det er sant vet jg ikke,men var her inne vertfall jeg skulle jo hatt tr 8 oktober
Ringfinger Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2011 Mensen kom i går så... Ikke klart det denne gangen heller... Som vanlig... Lei av å prøve nå, føler meg bare desperat på en måte... men da er du på din 8. Dag uten pos. Test? Tror det er en plass jeg leste om at man kunne teste neg. Frem til 10. Dagen..? Men au at folk måtte ta blodprøve for å sjekke det... Hvor lenge har dere prøvd? Hardere noen fra før?
snuppo Skrevet 17. oktober 2011 #8 Skrevet 17. oktober 2011 hoffda, d var leit. men da kan du gå inn i en ny prøve periode da. og håpe på full klaff :-) idag blir det 9 dagen og fortsatt negativ test. har prøvd i over et år, skulle egentlig begynne prøverørs behandling neste mnd, men fikk brev at d var utsatt, for han tok gyn prøve på meg,. siden jeg ikke hadde gjort det på 3 år, og jeg hadde celle forandringer som burde undersøkes litt nermere.....:-( å da må jeg vente på å få gjort det.....men kunne da fått mensen eller en positiv test i d minste....?!!!! har aldri før gått over syklusen min på 28 dager. føler det kommer et slag i trynet hele tia, blir så frustrert.
Ringfinger Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 18. oktober 2011 Vi har prøvd i snart Tre år.. Vilt først bli gravid på den"naturlige" måten uten eggløsningstester osv men d funka jo aldri... Så nå er det jo prøving med tester... Men når jeg da sier til gubben at jeg har el. Har han aldri lyst på meg... Og lissom ikke klarer det på komando... han skulle til legen for å teste seg men så sa legen at han måtte ha meg med seg...:s fordi han måtte vite det var noe begge to ville... Skjønner ikke at han ikke kunne teste han først så evt. Meg... Har jo DEN legeskrekken... men får vell snart få raus i gir, men vil lissom bli gravid på "den naturlige måten"
snuppo Skrevet 18. oktober 2011 #10 Skrevet 18. oktober 2011 kjenner til den eggløsning for nå skal vi ha sex.....en periode sa jeg ikke når jeg hadde eggløsning, men jeg tester ikke etter det hver mnd. vet når jeg pleier å ha det....tror jeg vertfall 3 år er jo sin tid da. skjønner du vil bli gravid på den naturlige måten. jeg fikk sejekka oss begge, så vi viste om alt var i orden eller ikke, da viste det seg at den ene eggledern var ødelagt. fikk brev fra sykehuset idg, vente på timen så jeg får tatt vevs prøve. mensen kom heller ikke idag...merkelig greier. har du testa noe nå??
Ringfinger Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #11 Skrevet 20. oktober 2011 Ja, mensen er kommet den, hadde sikkert bare eggløsning senere enn normalt... Derfor har e planer om å teste denne gangen med el. Tester, hååååper så på å få positivt.. Ikke lyst til å gå til legen i det hele tatt... Hvordan gikk testinga di da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå