Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Når hadde dere sex første gang etter keisersnittet? Jeg har nå ventet fem-seks uker, det er vel lenge nok å vente sant? :-)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Ventet til renselsen var over.. Fikk slike rare tanker som at såret kan strekke opp om jeg fikk en orgasme også jeg da, så jeg måtte vente til det var gått 5-6 uker uansett
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Hvorfor stresse? Men er du ferdig med renselse, så GO GIRL ) Var vel ak 6 uker etter KS her første gangen. Og absolutt ingen digg opplevelse. Men hver sin lyst )
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 Ventet 8 uker. Hadde også disse tankene om at såret kunne sprekke opp igjen.. Var greit nok etter 8 uker, men ingen stor opplevelse. Litt ubehag/stramming der jeg var kuttet.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #5 Skrevet 14. oktober 2011 Husker ikke helt når vi startet "på`an" igjen... Men kan merke at der er et arr, som er litt "vondt" om man treffer sånn, ikke innvendig altså, men utenpå... Vet ikke om det har sammenheng med overvekt/slasket hud..eller det bare er sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå