Gå til innhold

Syns du dette er ok?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iallfall ikke noe jeg kommer til og bli vant til det synet dr...

Skrevet

Huff....... Det der var bare nasty..........

Skrevet

Hva er det man egentlig reagerer på? At hun er gammel? Vi har ingen garanti for morgendagen vi heller:(

Når det er sagt, så mener jeg jo at man ikke trenger å tukle med naturen når man ikke er i stand til å få barn lengre. Hjelp til befruktning er helt topp, men når kroppen er for gammel, så er den for gammel:) Tenk om heller dette paret kunne adoptert?

TIl sist må jeg bare si at hun så jo mye eldre ut en 52... Mamma på 60 serjo mye yngre ut en det der:)

Skrevet

Hvorfor er det bedre hun hadde adoptert? Ta fra yngre par som ikke kan få barn selv muligheten? Det er faktisk lang kø for adopsjon da det ikke utleveres nok barn i forhold til foreldre som ønsker å adoptere.

Skrevet

Hvorfor skulle adopsjon vært bedre?

Riktig som 16:38 sier det er lange køer for adopsjon.

Når det gjelder eggdonasjon synes jeg det er hårreisende vi ikke har det her i landet.

Skrevet

Det jeg reagerer på er at det er en gammel og skrukkete dame NAKEN. Gravidmage eller ikke :(

Skrevet

Blir seriøst kvalm av hele greia..

Hadde det vært at hun har prøvd halve livet å få barn men at det ikke funket før nå så er det en ting. Men at hun har nedprioritert å få barn helt til hun er 50 år,for så å bli kunstig befrukta synes jeg er forferdelig.

Det er uansett hvor god form du er i i den alderen ikke noe ålreit for en unge å ha foreldre på alder med andre besteforelde og oldeforeldre til og med. Huff,syns ikke noe om det i det hele tatt. Stabil økonmi og livserfaring er ikke alt som skal til for å bli gode foreldre. Ungene må jo omtrent sende foreldra sine på gamlehjem før de har fylt 20 år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...