Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Driver og leker ute, å kommer tidt og ofte innom i døra for og fortelle hva de gjør... Så smeller døra igjen så hele huset rister... -Dere må slutte og smelle slik med døren, før mamma blir sint! Resultat; lukker døren superforsiktig att, for så og åpne og si at nå lukket jeg forsiktig! -Ja, nå var du flink, sier mor. Får et kjempesmil i retur, og så: PANG! Så var døren lukket igjen....
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Hehe, hvem kan vel bli sinna på noe slikt?? Herlige er dem...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Haha, her roper jeg flere ganger for dagen "Lukk døra *BANG*...ehh forsiktig..." Skjer ikke at den blir lukket rolig. Dersom det ikke kommer noe smell, så er det fordi den ikke ble lukket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå